dm Zadar jump okupio više od 2.000 sudionica i sudionika

In DOP
dm Zadar jump

U subotu 27. srpnja, više od 2.000 sudionica i sudionika dm Zadar jumpa tijelima su ispisali „15 happy years“, čime su obilježili 15 godina podrške Školi plivanja za djecu s teškoćama u razvoju Dječjeg vrtića Latica.

Tijekom 15 godina djelovanja, Škola je djeci omogućila usvajanje novih vještina, jačanje samopouzdanja i uspješniju socijalizaciju, a svi sudionici ovogodišnjeg Jumpa podržali su nastavak rada Škole kojoj je namijenjeno 50 posto prihoda od prodaje ulaznica.

„Ponosni smo što smo i ove godine upoznali djecu koja pohađaju Školu plivanja za koju skačemo. Njihov napredak nas nadahnjuje već 15 godina, jer vidimo što je moguće postići uz malu pomoć zajednice i puno upornosti i predanosti. Ponosni smo i zahvalni što je dm već dugi niz godina dio ove prekrasne zadarske priče koja je dokaz da uživanje u ljetnim radostima može ići ruku pod ruku s odgovornim odnosom prema zajednici i prema vlastitom zdravlju“, izjavio je Ivan Horvat, voditelj marketinga i OCR-a dm-a za regiju Adria.

Tri skoka obilježila su ovogodišnji Jump: zajednički skok na noge, dvostruki domino skok i skok s jastučićima na napuhavanje. Vrijeme između skokova bilo je ispunjeno bogatim zabavno-glazbenim programom, koji je upotpunio koncert Ante Casha.

Čak 832 sudionika i posjetitelja obavila su besplatni dermatološki pregled, što je rekordan broj pregledanih od 2011. godine, kada su se na zadarskoj rivi održali prvi pregledi. Besplatne preglede ove je godine u sklopu dm-ove inicijative „Zaštiti se…i uživaj na suncu“ obavljalo šest dermatologa pod vodstvom akademkinje Mirne Šitum te su 51 osobu uputili na daljnje preglede.

dm Zadar jump još je jednom potvrdio da je Zadar idealna turistička destinacija koja, uz prirodne i povijesne ljepote, nudi najbolju ljetnu zabavu u jedinstvenoj kombinaciji s odgovornim odnosom prema zajednici i vlastitom zdravlju.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design