Uz podršku dm-a Institut Ruđer Bošković istražit će uzroke bolnih menstruacija koje muče velik broj žena

In DOP
dm

U sklopu ovogodišnjeg natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je s više od 80.000 eura podržao realizaciju osam projekata s ciljem doprinosa menstrualnom zdravlju žena u Hrvatskoj i promjene percepcije menstruacije u društvu.

Omogućena je realizacija edukativnih projekata Škole za primalje Zagreb, Prve privatne gimnazije s pravom javnosti Varaždin i Hrabrog telefona, te projekta Odbojkaškog kluba Dinamo. dm je podržao i UNICEF-ov program zdravstvene pismenosti i jačanja reproduktivnog zdravlja u školama, kao i projekte Društva multiple skleroze Karlovačke županije te Udruge gluhoslijepih osoba grada Osijeka i Osječko-baranjske županije.

Zadnji u nizu projekata čiju je realizaciju dm podržao je onaj Instituta Ruđer Bošković, kojemu je predana donacija vrijedna 13.000 eura. Sredstva su namijenjena je provođenju znanstvenog istraživanja čiji je cilj utvrditi sastav vaginalnog mikrobioma i otkriti uzročnike menstrualnih bolova, a zatim primjenom lijekova ili dodataka prehrani povoljno utjecati na njihove simptome.

„U zadnje vrijeme sve se više bolnih stanja pokušava povezati sa sastavom mikrobioma te ćemo našim istraživanjem pokušati otkriti mikroorganizme koji bi mogli biti uzročnici primarne dismenoreje, odnosno bolne menstruacije, ili se povezati s jačinom menstrualnih bolova. U svijetu je do sada provedeno tek jedno preliminarno istraživanje o ulozi sastava mikrobioma u bolnoj menstruaciji, čiji rezultati nisu primjenjivi kod nas. Izuzetno nam je drago što je naš projekt izabran za financiranje jer je riječ o temeljnom znanstvenom istraživanju, za što u Republici Hrvatskoj nažalost postoji jako malo izvora financiranja, te smo zahvalni dm-u što podupire upravo takve projekte“, istaknuo je voditelj projekta Petar Ozretić, naslovni doc. dr. sc.

„Menstrualno zdravlje kompleksna je i važna tema, o kojoj još uvijek ne razgovaramo dovoljno i koja nije dovoljno istražena. To potvrđuje činjenica da živimo u 2024. godini, a još uvijek ne znamo koji je glavni uzrok bolnih menstruacija od kojih pati od 45 posto do čak 95 posto žena reproduktivne dobi.

Ponosni smo što dm ima priliku biti dio istraživanja koje će nove smjerove u znanstvenim istraživanjima usmjeriti prema unapređenju menstrualnog zdravlja žena i olakšavanju njihove svakodnevice jer je upravo to cilj natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra. Uime dm-a zahvaljujem svim prijaviteljima što su nam ukazali povjerenje i pomogli nam da napravimo važne korake prema ostvarenju tog cilja“, izjavila je Martina Markota, voditeljica korporativnih komunikacija dm-a.

Tijekom protekle dvije godine dm je svojim aktivnostima nastojao unaprijediti zdravlje i dobrobit žena, a ove se godine snažnije usmjerio na menstrualno zdravlje. Tako je u veljači trajno snizio cijene svih uložaka, tampona i menstrualnih gaćica dm marke Jessa za najmanje 13 posto (za stopu PDV-a) te je, u sklopu dm ženske utrke, donirao 12.000 pakiranja higijenskih uložaka za 14 osnovnih i srednjih škola, koje su se prijavile na ovogodišnji natječaj. Uz to, na dvjema dm ženskim konferencijama i u dm podcastu okupio je brojne stručnjake i stručnjakinje koji su se bavili temama ključnima za fizičko i mentalno zdravlje žena.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design