Hrvatske tvrtke na 60. SIAL-u: Upoznavanje s inovacijama i povezivanje s partnerima

In Sajmovi i izložbe
Hrvatske tvrtke na 60. SIAL-u: Upoznavanje s inovacijama i povezivanje s partnerima

Na jednom od najvećih europskih i svjetskih sajmova prehrambene industrije SIAL 2024, koji se od 19. do 23. listopada održava u Parizu, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore izlaže deset hrvatskih tvrtki.

Na jubilarnom, 60. izdanju SIAL-a sudjeluje više od 7.500 izlagača iz 130 zemalja, a očekuje se preko 250 tisuća posjetitelja. HGK je po osmi put organizirao zajednički nastup hrvatskih tvrtki na ovom međunarodnom sajmu, a ove godine izlažu Nutrifit FOOD, Hermes International, Orgula grupa, Prodan Tartufi, Pelagos Net Farma, Jamnica Plus, Solana Nin, Apimel, New Bakery i Arabesca.

Jelena Đugum, direktorica Sektora za poljoprivredu HGK, izrazila je zadovoljstvo što se Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i ribarstva i ove godine uključilo u promociju hrvatskih proizvoda i financijski podržalo nastup naših tvrtki na SIAL-u.

Udio izvoza poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda u ukupnom robnom izvozu Hrvatske je značajan i iznosi preko 15 posto. Unatoč negativnim kretanjima u vanjskotrgovinskoj razmjeni i visokom deficitu, Hrvatska ima veliki potencijal za veći plasman svojih prehrambenih proizvoda u izvozu.

“Od ulaska u EU, struktura naših izvoznih tržišta za poljoprivredne i prehrambene proizvode značajno se promijenila. Pred ulazak u EU vrijednost izvoza na EU tržište i tržište zemalja bivše države bila je skoro jednaka. Danas na izvoz u EU otpada gotovo 70 posto ukupnog izvoza, što govori o konkurentnom segmentu naše poljoprivrede i prehrambene industrije. Imajući u vidu veličinu EU tržišta te našu tradicionalnu prisutnost na tržištima susjednih zemalja, možemo zaključiti da, uz povećanje volumena proizvodnje, jačanje produktivnosti i ozbiljnu promociju hrvatskih proizvoda, možemo značajno povećati izvoz, ali i smanjiti uvoz. Ne treba zaboraviti niti potencijal izvoza na daleka tržišta, pogotovo u segmentu premium proizvoda”, kazala je Đugum.

Jedan od vodećih hrvatskih proizvođača kave Arabesca, po drugi put nastupa na SIAL-u gdje predstavlja svoj bogat asortiman, uključujući i nove proizvode.

“Ovaj prestižni događaj je izvrsna platforma za promociju kvalitete i tradicije naše kave. Zahvaljujemo Hrvatskoj gospodarskoj komori na odličnoj organizaciji i prilici da još jednom budemo dio ovog uglednog sajma. Iskreno vjerujemo da svaki naš, ali naravno i nastupi drugih hrvatskih poduzeća na takvim događajima dodatno ističu poziciju hrvatske industrije na svjetskom tržištu. Svakako očekujemo niz novih poslovnih kontakata i suradnji odnosno povezivanje s partnerima i kupcima iz cijelog svijeta, kao i ostvarivanje prilike za izvoz odnosno naše širenje na nova tržišta”, kazala je Tina Turuk, brand manager u Arabesci.

I u Jamnici Plus sudjelovanje na SIAL-u smatraju važnim korakom za povezivanje s globalnim tržištem i širenje dosega svojih proizvoda.

“Ove godine predstavljamo ProGame, naše revolucionarno funkcionalno piće, u prestižnoj inovacijskoj zoni sajma. ProGame je već ranije ove godine osvojio nagradu za najbolju inovaciju na jednom od najvećih svjetskih sajmova u Londonu, zahvaljujući jedinstvenom sustavu zaslađivanja na bazi palatinoze. Sajmovi poput SIAL-a pružaju izvrsnu priliku za edukaciju tržišta o novitetima i pozicioniranje među vodeće proizvođače i inovatore u industriji. Vjerujemo da će naše sudjelovanje otvoriti nove poslovne prilike i potvrditi našu predanost razvoju”, kaže Krešimir Grančić, direktor izvoza Jamnice plus.

Na sajmovima u organizaciji HGK od 2016. godine sudjeluje i obiteljski obrt Prodan Tartufi iz Buzeta, predstavljajući proizvode od tartufa i svježe tartufe.

“Sajam SIAL za nas je mjesto susreta s već postojećim partnerima, ali i mjesto pronalaska novih potencijalnih klijenata. Očekujemo dobru posjećenost sajma, nova poznanstva te uspješno predstavljanje naše obiteljske tradicije”, kaže Višnja Prodan Jekić, direktorica prodaje i marketinga Prodan Tartufa.

Izvor: HGK

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design