U šestom izdanju kampanje Pink Ribbon više od 88 tisuća građana podržalo rad Udruge P.I.N.K. – life

In DOP
Pink ribbon

U utorak 12. studenog primopredajom donacije završeno je šesto izdanje kampanje Pink Ribbon u kojoj su dm i partneri, uz podršku kupaca dm-a, Udruzi P.I.N.K. – life osigurali donaciju vrijednu 14.028,24 eura. Sredstva su namijenjena radu udruge i njenoj misiji da onkološkim pacijentima osigura bolju zdravstvenu skrb i podršku tijekom liječenja.

Tijekom listopada, Međunarodnog mjeseca borbe protiv raka dojke, više od 88 tisuća građana u dm-u je kupnjom odabranih proizvoda podržalo ovu donaciju, jer su dm i partneri izdvojili pet posto ukupnog prometa ostvarenog prodajom dezodoransa bez aluminijskih soli čak 27 brendova.

„Šesta kampanja Pink Ribbon još je jednom pokazala da se kupci dm-a spremno uključuju u naše društveno odgovorne aktivnosti i na toj smo im podršci iskreno zahvalni. Svake godine deseci tisuća građana prilikom posjete našim prodavaonicama pokazuju podršku ženama oboljelima od raka dojke. I ove godine pomogli su nam da skrenemo pozornost na važnost preventivnih pregleda i da pokažemo da, udruženim snagama, možemo napraviti važne pomake. Posebno smo ponosni i zahvalni što nam se ove godine pridružilo još više partnera koji su sa svojim brendovima sudjelovali u kampanji“, izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria.

„Uime udruge želim zahvaliti dm-u i njihovim partnerima što ovoj kampanji daju neprocjenjivu dodanu vrijednost i što nam pomažu da realiziramo projekte u udruzi. Javnozdravstvene kampanje su izrazito važne kako bismo podignuli razinu svijesti o važnosti brige o vlastitom zdravlju kao i o važnosti odaziva na Nacionalne programe preventivnih pregleda“, istaknula je Nives Moric Noha, predsjednica Udruge P.I.N.K. – life.

Tijekom šest izdanja kampanje Pink Ribbon dm je uz pomoć kupaca i partnera podržao rad Udruge s više od 62.000 eura. Uz podršku radu udruge te provedbu radionica s onkološkim pacijentima, prikupljena sredstva omogućila su opremanje kirurške sale Opće bolnice Dubrovnik, kupnju histeroskopa i otplatu ultrazvučnog uređaja za KBC Zagreb te otplatu ultrazvuka za Kliniku za neurologiju KBC-a Sestre milosrdnice.

foto: Robert Gašpert

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design