KentBank otvorila predstavništvo u Istanbulu

In Bankarstvo
KentBank istambul

KentBank d.d. je u studenom 2017. službeno otvorila Predstavništvo u Istanbulu s ciljem jačanja trgovinske veze između Hrvatske i Turske.

Nakon uspjeha koji je polučio Turkish Desk u Zagrebu, osnovan 2015., KentBanka je odlučila otvoriti Predstavništvo u Istanbulu. KentBank posebnu pažnju posvećuje gospodarskoj suradnji hrvatskih i turskih tvrtki i kroz svoje specijalizirane odjele, Turkish Desk u Zagrebu i Predstavništvo u Istanbulu, malim, srednjim i velikim poduzetnicima pruža informativno-savjetodavnu podršku u cilju jačanja vanjskotrgovinskih poslova između Hrvatske i Turske.

Hrvatska godišnje u Tursku izvozi roba i usluga u vrijednosti od 108 milijuna EUR, a iz Turske uvozi robu i usluge u vrijednosti od 240 milijuna EUR. „Jasno je kako trgovinska razmjena između Hrvatske i Turske ima neograničene mogućnosti, a KentBank je prepoznala taj neiskorišteni potencijal te je pravo mjesto za uvozno-izvozne poslove,“ izjavio je povodom otvaranja Predstavništva u Istanbulu predsjednik Uprave KentBank Ivo Bilić.

Kroz Turkish Desk u Zagrebu i Predstavništvo u Istanbulu, KentBank omogućuje malim, srednjim i velikim poduzetnicima puni pristup sveobuhvatnim rješenjima za financiranjem poslovanja, kao i pristup međunarodnim bankarskim proizvodima i uslugama. Banka ima za cilj stvarati nove poslovne prilike za poduzetnike iz Hrvatske i Turske i biti most koji će spajati gospodarstva ove dvije zemlje.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design