H&M s manjom dobiti i prihodima u četvrtom fiskalnom tromjesečju

In Tvrtke i tržišta
h&m

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u srijedu o nižim tromjesečnim prihodima i dobiti, najavljujući pojačanu prodaju putem Interneta s obzirom na manji broj kupaca u fizičkim trgovinama.

U tromjesečnom razdoblju zaključno sa studenim 2017. godine neto dobit švedske tvrtke smanjena otprilike za trećinu, na 3,99 milijardi švedskih kruna (506 milijuna dolara).

Prihodi koji ne uključuju PDV kliznuli su četiri posto, na 50,4 milijarde kruna.

U cijeloj financijskoj godini koja je završila u studenom 2017. H&M je zabilježio 13 posto manju neto dobit, od 16,2 milijarde kruna.

Prihodi koji ne uključuju PDV porasli su četiri posto, na 200 milijardi kruna. Iskazani u lokalnim valutama, uvećani su tri posto.

Rast od tri posto u cijeloj financijskoj godini iskazano u lokalnim valutama bio je “nedvojbeno ispod… očekivanja”, zaključio je izvršni direktor Karl-Johan Persson.

Grupa je bila fokusirana na prilagodbu poslovnog modela pojačanoj potražnji za prodajom putem Interneta i manjem broju kupaca u fizičkim trgovinama.

Persson je poručio da namjeravaju “intenzivirati” prodaju putem Interneta.

Trenutno imaju internetske trgovine u 44 zemlje a ove ih godine namjeravaju otvoriti u Indiji, Saudijskoj Arabiji i Ujedinjenim Arapskim Emiratima.

Presson je napomenuo da analiziraju portfelj fizičkih trgovina, dodajući ipak da su zaključili da još imaju “prostora za značajan rast” u nekoliko regija.

Na kraju prošlogodišnjeg studenog imali su ukupno 4.739 trgovina, uključujući franšize. Na kraju studenog 2016. godine imali su ih 4.351. (H)

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design