Međunarodno udruženje proizvođača sladoleda (IICC – International Ice Cream Consortium) na svojoj je godišnjoj konferenciji Ledu dodijelilo čak tri vrijedna priznanja: zlato za Ledo Hešteg te srebro za King Love i Lollipop. Konferencija je održana u Barceloni, a Ledo je ponovno nagrađen zahvaljujući svom kreativnom pristupu, izuzetnim rješenjima i naprednim tehnologijama.
Novost iz Leda koja je ove godine zaokupila pažnju IICC – a, ali i potrošača, je Ledo Hešteg, koji je ponosno ponio prvu nagradu za najbolje komercijalno rješenje u 2016. godini. Naime, stručnjake je oduševio jedinstveni oblik Hešteg sladoleda na dva štapića koji se može dijeliti u stvarnom, ali i online svijetu. Radi se o jedinstvenom sladoledu novog oblika i okusa kakav ne postoji nigdje na svijetu. To je sladoled na dva štapića, #sladoledazašeranje, a napravljen je od ukusne kombinacije vanilije s preljevom od naranče. Uz zlato, Ledo je osvojio srebro u kategoriji najboljeg sladoleda godine za King Love, vrhunski sladoled koji spaja čokoladnu mousse strukturu i punjenje od jagode. U kategoriji najinovativnijih sladoleda srebro je osvojio Ledo Lollipop, sladoled koji će potrošači imati prilike isprobati sljedeće godine.
„International Ice Cream Consortium djeluje već 30 godina te okuplja brojne proizvođače sladoleda diljem svijeta. Kroz naš intenzivni angažman u IICC-u prepoznati smo kao inovativna i tehnološki napredna kompanija koja već godinama osvaja brojne nagrade na ovoj prestižnoj konferenciji. Nagrada za najbolje komercijalno rješenje kao i dvije srebrne nagrade potvrđuju našu jaku poziciju lidera kako u regiji tako i svijetu. Cilj nam je i dalje biti vodeći u inovacijama na svjetskoj razini te osluškivati želje i potrebe naših potrošača“, istaknuo je Dario Vrabec, predsjednik Uprave Leda.
Ovim se nagradama Ledo iznova dokazao kao kompanija koja godinu za godinom postavlja nove trendove i ruši granice. Osim ove međunarodne nagrade, Hešteg #sladoledzašeranje je i dobitnik nagrade CROPAK. U konkurenciji mnogobrojnih ambalaža iz cijele Hrvatske, koje su se natjecale na Festivalu ambalaže FEST.A CROPAK, Hešteg #sladoledzašeranje izdignuo se iznad ostalih i osvojio prestižnu titulu serije ambalaže s najboljim grafičkim dizajnom.