ABC sir izvozni je adut Belja

In Brandovi
abc

ABC svježi krem sir jedan je od najsnažnijih regionalnih brendova koji je dostupan na tržištima cijele Adria regije. S četrdeset godina tradicije proizvodnje ABC sir je i jedan od najdugovječnijih brendova na tržištu uz koji su odrasle generacije potrošača.

U posljednjih pet godina proizvodnja je pri vrhu maksimalnih kapaciteta, a više od polovice ukupne proizvodnje se plasira u izvoz. ABC sir se danas može naći na 20 tržišta na 3 kontinenta, a rast prodaje nije usporila ni globalna pandemija.

Čak suprotno, tijekom pandemije došlo je do povećane potražnje na domaćem tržištu, a vrhunac potražnje bila je ovogodišnja uspješna turistička sezona na početku koje je zabilježen rast prodaje od 15%. S ciljem maksimalizacije ostvarenja na izvoznim tržištima regije pokrenuto je nekoliko projekata koji su uspješno završeni u ovoj godini, a među njima su i ugovori s novim distributerima.

Poslovni rezultati ABC sira još su značajniji ukoliko se promatraju kroz okvire nove Zajedničke poljoprivredne politike koju je Europski parlament usvojio krajem prošlog mjeseca i koja u prvi plan stavlja konkurentnu poljoprivredu koja proizvodi kvalitetnu hranu za stanovništvo i osigurava dobar život stanovnicima ruralnih područja. ABC sir je pravi domaći proizvod jer se proizvodi isključivo od mlijeka s farmi Belja i ima sljedivost Od polja do stola. Uz to je i jedan od rijetkih domaćih mliječnih proizvoda koji se uspješno izvozi diljem svijeta.

Tomislav Radišić, direktor Tvornica mliječnih proizvoda Belje u Osijeku i Belom Manastiru, ističe „u proizvodnji hrane imate dvije opcije ili ćete sami osigurati sirovine za proizvodnju i pratiti cijeli proizvodni ciklus ili ćete biti prerađivač koji samo finalizira ono što može dobiti na tržištu. Belje je prije četrdeset i jedne godine započelo proizvodnju ABC sira od mlijeka s vlastitih farmi i tome smo ostali vjerni do danas. Našu stratešku opredijeljenost prema domaćem mljekarstvu najbolje potvrđuje preuzimanje Tvornice mliječnih proizvoda Osijek, ali i kontinuirana ulaganja u primarnu proizvodnju mlijeka. Kao što je Europska unija svjetski poznata po svojoj hrani i kulinarskim tradicijama tako i Hrvatska ima svoje prehrambene adute koji su autentični, a univerzalno prihvatljivi, kao ABC svježi krem sir. Hrvatska je veliki uvoznik hrane, posebno one s dodanom vrijednosti, a naš primjer pokazuje da nakon zadovoljavanja domaćih potreba možemo dio visokokvalitetnih proizvoda izvoziti kao što to rade sve uspješne poljoprivredne države EU-a.“

ABC sir je u osnovi vrlo jednostavan proizvod jer nastaje od samo tri sastojka: mlijeka, vrhnja i malo morske soli. Tajna njegova uspjeha je u autentičnom okusu i vrlo visokoj kvaliteti osnovnih sastojaka. Jednako je važna kvalitetna ishrana i dobrobit krava na svakoj beljskoj farmi, proizvodnja domaćeg vrhnja i fina morska sol iz Jadranskog mora. Samo od njih se može dobiti ABC sir kojeg obožavaju generacije domaćih i stranih potrošača.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design