ABC sir izvozni je adut Belja

In Brandovi
abc

ABC svježi krem sir jedan je od najsnažnijih regionalnih brendova koji je dostupan na tržištima cijele Adria regije. S četrdeset godina tradicije proizvodnje ABC sir je i jedan od najdugovječnijih brendova na tržištu uz koji su odrasle generacije potrošača.

U posljednjih pet godina proizvodnja je pri vrhu maksimalnih kapaciteta, a više od polovice ukupne proizvodnje se plasira u izvoz. ABC sir se danas može naći na 20 tržišta na 3 kontinenta, a rast prodaje nije usporila ni globalna pandemija.

Čak suprotno, tijekom pandemije došlo je do povećane potražnje na domaćem tržištu, a vrhunac potražnje bila je ovogodišnja uspješna turistička sezona na početku koje je zabilježen rast prodaje od 15%. S ciljem maksimalizacije ostvarenja na izvoznim tržištima regije pokrenuto je nekoliko projekata koji su uspješno završeni u ovoj godini, a među njima su i ugovori s novim distributerima.

Poslovni rezultati ABC sira još su značajniji ukoliko se promatraju kroz okvire nove Zajedničke poljoprivredne politike koju je Europski parlament usvojio krajem prošlog mjeseca i koja u prvi plan stavlja konkurentnu poljoprivredu koja proizvodi kvalitetnu hranu za stanovništvo i osigurava dobar život stanovnicima ruralnih područja. ABC sir je pravi domaći proizvod jer se proizvodi isključivo od mlijeka s farmi Belja i ima sljedivost Od polja do stola. Uz to je i jedan od rijetkih domaćih mliječnih proizvoda koji se uspješno izvozi diljem svijeta.

Tomislav Radišić, direktor Tvornica mliječnih proizvoda Belje u Osijeku i Belom Manastiru, ističe „u proizvodnji hrane imate dvije opcije ili ćete sami osigurati sirovine za proizvodnju i pratiti cijeli proizvodni ciklus ili ćete biti prerađivač koji samo finalizira ono što može dobiti na tržištu. Belje je prije četrdeset i jedne godine započelo proizvodnju ABC sira od mlijeka s vlastitih farmi i tome smo ostali vjerni do danas. Našu stratešku opredijeljenost prema domaćem mljekarstvu najbolje potvrđuje preuzimanje Tvornice mliječnih proizvoda Osijek, ali i kontinuirana ulaganja u primarnu proizvodnju mlijeka. Kao što je Europska unija svjetski poznata po svojoj hrani i kulinarskim tradicijama tako i Hrvatska ima svoje prehrambene adute koji su autentični, a univerzalno prihvatljivi, kao ABC svježi krem sir. Hrvatska je veliki uvoznik hrane, posebno one s dodanom vrijednosti, a naš primjer pokazuje da nakon zadovoljavanja domaćih potreba možemo dio visokokvalitetnih proizvoda izvoziti kao što to rade sve uspješne poljoprivredne države EU-a.“

ABC sir je u osnovi vrlo jednostavan proizvod jer nastaje od samo tri sastojka: mlijeka, vrhnja i malo morske soli. Tajna njegova uspjeha je u autentičnom okusu i vrlo visokoj kvaliteti osnovnih sastojaka. Jednako je važna kvalitetna ishrana i dobrobit krava na svakoj beljskoj farmi, proizvodnja domaćeg vrhnja i fina morska sol iz Jadranskog mora. Samo od njih se može dobiti ABC sir kojeg obožavaju generacije domaćih i stranih potrošača.

You may also read!

plenkovic

Plenković pozvao na odgovornost u formiranju cijena

Premijer Andrej Plenković pozvao je u petak na odgovorno ponašanje u određivanju cijena i brigu o zaštiti ranjivih društvenih

Read More...
Hrvoje Stojić HUP

HUP: Vrijeme za fiskalnu konsolidaciju i jačanje konkurentnosti

Hrvatska udruga poslodavaca (HUP) pobrojala je u petak ciljeve za koje se zalaže u 2025. godini, što uključuje optimizaciju

Read More...
Glavina

Zbog ulaganja turistički promet na kontinentu lani porastao 5 posto

Ministar turizma i sporta Tonči Glavina u petak je u Vukovaru održao sastanak s predstavnicima turističkog sektora Vukovarsko –

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design