Akcija “Kupujmo hrvatsko” u Splitu okupila 120 izlagača

In Sajmovi i izložbe
Luka-Burilovic

Hrvatska gospodarska komora (HGK) ove je godine nacionalnu akciju “Kupujmo hrvatsko” započela u petak u Splitu, na Rivi gdje oko 120 izlagača iz cijele Hrvatske predstavlja i prodaje kvalitetne domaće proizvode po promotivnim cijenama.

Predsjednik HGK Luka Burilović podsjetio je da ta akcija ove godine slavi 20 godina, a u tom je razdoblju napravljen veliki iskorak u osvještavanju važnosti kupovanja domaćih proizvoda te važnosti promocije kvalitetnih hrvatskih proizvoda čime se štite i domaća proizvodnja i radna mjesta.

Posljednje istraživanje pokazalo je da 78 posto građana vodi računa o kupnji hrvatskih proizvoda pri odlasku u kupnju te je 86 posto njih spremno izdvojiti više kuna za kvalitetan domaći proizvod, istaknuo je Burilović.

Na otvorenju akcije u Splitu bio je i ministar turizma Gari Cappelli koji je poručio da se radi o sjajnoj akciji, sa konkurentnim i kvalitetnim proizvodima.

Podsjetio je da je na sličnoj akciji (“Hrvatska tržnica”), održanoj ovaj tjedan na jednoj od najljepših europskih tržnica u Budimpešti, Hrvatska izložila svoje proizvode i gdje se vidjelo da smo konkurentni i kvalitetni.

“Mađari sada, osim što znaju da imamo prekrasno more i predivnu obalu, znaju što mogu očekivati na gastronomskom planu i što sve možemo prikazati, pokazati, ali i probati okuse i mirise Hrvatske na jedan drugi pristup. Danas je prilika da to i domaći gosti i turisti vide u Splitu, koji zaslužuje da i hotelijeri i svi malo jače krenu u kupovanje domaćih proizvoda”, kazao je Cappelli.

Dodaje i kako već sada ima puno hotela koji čak 90 posto proizvoda koriste od domaće proizvodnje i obiteljsko poljoprivrednih gospodarstava (OPG). To je pravi smjer jer gosti to očekuju, poručio je ministar turizma.

Komentirajući rezultate hrvatskog turizma, rekao je da do danas bilježimo 14 posto više gostiju, a sama Dalmacija povećanje za više od 30 posto. To su sjajni rezultati s obzirom da prava sezona nije još krenula i da se ide prema cjelogodišnjem turizmu, dodao je.

Na novinarske upite o sigurnosnim aspektima i problemu gužvi na graničnim prijelazima, ministar je rekao kako su Vlada i premijer Andrej Plenković to s Europskom komisijom riješili ciljanim pregledima. “Spremni smo za sve druge sigurnosne situacije, no mislim da Hrvatska u ovom trenutku pruža sigurnost svojim gostima, što je s obzirom na događanja oko nas itekako važno, zbog čega gosti i dolaze. Do sada nismo imali nikakvih otkazivanja agencija”, kazao je Cappelli.

Odgovarajući na novinarske upite, Cappelli je rekao i kako će Ministarstvo odseliti iz sadašnje zgrade tek kada za novi prostor to “bude nula kuna i kada bude bolja cijena nego što je sada”.

Po njegovim riječima, s Ultra Europe festivalom u Splitu će biti sve u redu, zajedno s Hrvatskom turističkom zajednicom sudjelovat će u daljnjim razgovorima o financiranju, a najavio je i da će zatražiti “točno sondiranje” što Ultra znači za Split i Hrvatsku, temeljem čega će se ubuduće financirati.

U okviru akcije “Kupujmo hrvatsko” bit će održane i brojne promotivne i edukativne prezentacije, a nakon Splita ta će akcija biti održana u Zagrebu, Puli, Vinkovcima i drugim hrvatskim gradovima. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design