Američko tržište rada nije tako snažno kako se mislilo

In Zaposlenost / plaće
AMERIKA

Revidirani podaci američkog Ureda za statistiku rada (BLS) pokazuju da je rast broja radnih mjesta u Sjedinjenim Državama u razdoblju od ožujka 2023. do ožujka 2024. godine bio slabiji nego što je prethodno objavljeno.

BLS je priopćio da je broj otvorenih radnih mjesta u američkom gospodarstvu od ožujka 2023. do ožujka ove godine bio za 818.000 radnih mjesta manji nego što je prvobitno objavljeno, ukazujući na 0,5 posto slabiji rast broja radnih mjesta.

Podaci su pokazali značajno manji rast broja radnih mjesta u sektoru profesionalnih i poslovnih usluga, za 358.000, u odnosu na prethodnu objavu.

Sektori slobodnog vremena i ugostiteljstva, proizvodnje i maloprodaje također su imali značajno manje radnih mjesta nego u ranijoj objavi, ali istodobno su privatni sektor obrazovanja i zdravstvenih usluga, kao i transporta i skladištenja ostvarili više radnih mjesta u odnosu na prethodno objavljene podatke.

Ti podaci pokazuju da je američko tržište rada slabije nego što se mislilo, što bi moglo utjecati na monetarnu politiku američke središnje banke.

Dosad se smatralo da je to tržište i dalje snažno, unatoč višegodišnjoj restriktivnoj monetarnoj politici, te da bi to moglo potaknuti daljnji rast plaća i potrošnje, što bi podržalo i povišenu inflaciju.

No, najnoviji podaci pokazuju da je rast broja zaposlenih ipak slabiji, što bi moglo prigušiti rast plaća i potrošnje.

To bi, pak, moglo dovesti do daljnjeg popuštanja inflacijskih pritisaka i otvoriti prostor Fedu za smanjenje kamatnih stopa kako bi podržao rast gospodarstva.

Na financijskim tržištima očekuje se da će Fed u rujnu smanjiti kamatne stope za 0,25 postotnih bodova i tako pratiti trend labavljenja monetarne politike, koji su pokrenule Europska središnja banka i niz drugih u svijetu. (H)

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design