Ana Štebih Pinjuh nova je direktorica marketinga u Zagrebačkoj pivovari

In Karijere
ana Štebih Pinjuh

Ana Štebih Pinjuh od 16. ožujka ove godine nova je direktorica marketinga Zagrebačke pivovare za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu. Na ovoj poziciji zamijenila je Ivana Šuvara koji je preuzeo funkciju strateškog direktora za brendove i portfelj za CEE regiju u Molson Coors grupaciji.

U Zagrebačku pivovaru, Štebih Pinjuh dolazi s pozicije direktorice marketinga i razvoja u Ledu, gdje je provela četiri godine i bila odgovorna za razvoj brendova s naglaskom na marketinšku komunikaciju, razvoj i daljnji rast poslovanja kompanije.

U Ledo Ana Štebih Pinjuh stigla je iz Zvijezde gdje je s pozicije rukovoditelja brand managera ubrzo napredovala do pozicije direktorice marketinga i bila zadužena za tri tržišta – Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu. Karijeru je započela u Henkelu kao pripravnica 2004. godine.

„Velika mi je čast i zadovoljstvo biti dijelom tima Zagrebačke pivovare. Okružena sam sjajnim kolegama s kojima je užitak raditi na razvijanju najjačih pivskih brendova u Hrvatskoj. Već sada mogu reći da sam iznimno ponosna na sve što smo u mom kratkom stažu u pivovari uspjeli napraviti u ovim izazovnim okolnostima. Radujem se svim novim projektima i svemu što nam slijedi“, istaknula je nova direktorica marketinga Ana Štebih Pinjuh.

Iz kompanije ističu da će Anino kvalitetno i bogato iskustvo koje je stekla u velikim i snažnim kompanijama uvelike doprinijeti poslovanju Zagrebačke pivovare.

You may also read!

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji

Read More...
stojic

HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora

Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave

Read More...
DM

Donacijom 13.193 eura dm i Kerempuh podržali istraživanje raka prostate

U ponedjeljak 9. prosinca dm i Kerempuh su Institutu Ruđer Bošković predali donaciju u iznosu od 13.193 eura, namijenjenu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design