Aplikacija koja omogućava šminkanje slijepim i slabovidnim osobama

In Dualni sustav obrazovanja
Aplikacija koja omogućava šminkanje slijepim i slabovidnim osobama

Hrvatske studentice u svjetskom finalu L’oréalovog studentskog natjecanja brandstorm 2021.

Studentice Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Ena Bogut, Petra Turković i Lucija Turković plasirale su se u svjetsko finale jednog od najvećih studentskih natjecanja L’Oreal Brandstorm 2021. Zahvaljujući inovativnoj ideji razvoja aplikacije IRIS, koja omogućava šminkanje slijepim i slabovidnim osobama, ove studentice u svjetskoj završnici natjecat će se s još pet timova. Radi se o natjecanju koje svake godine okuplja oko 50.000 studenata iz 65 zemalja.

Nakon pobjede na internacionalnom polufinalu, hrvatske studentice će se natjecati za glavnu nagradu L’Oréal Intrapreneurship Award koja pobjednicima omogućava da u najvećem svjetskom start-up kampusu Station F u Parizu razvijaju svoju ideju i projekt. Kako bi finalisti dobili što bolje smjernice i podršku pri realizaciji projekta, na raspolaganju će im biti digitalni stručnjaci i vanjski suradnici L’Oréala, uključujući i tim Modifacea, globalnog lidera u AR-u i AI-u u industriji ljepote.

Pobjednička ideja naših studentica temelji se na približavanju iskustva šminkanja slijepim i slabovidnim osobama koje su za njega uskraćene. Aplikacija IRIS pomaže i olakšava proces šminkanja ovim osobama preko glasovnih komandi, a studentice su osmislile i cijelu kolekciju kozmetičkih proizvoda prilagođenu osobama s posebnim potrebama. Osmislivši ovu ideju, studentice su pokazale upravo ono što se od njih tražilo – inovativnost, korisnost, primjenjivost i skalabilnost.

„Naš je cilj bio da ovom aplikacijom i posebno razvijenom kolekcijom kozmetičkih proizvoda promijenimo perspektivu iskustva šminkanja. Slabovidne i slijepe osobe ne smiju biti isključene iz beauty svijeta, što smo im kroz ovu aplikaciju pokušale približiti na zabavan način“, izjavila je Ena Bogut, jedna od članica tima „Meeting“.

Uz hrvatski tim, u finalnom natjecanju koje će se održati online 10. lipnja 2021. godine sudjelovat će i finalisti iz Tajlanda, Belgije, Kolumbije, Indije i Skandinavije.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design