Atlantic Grupa i Procaffe sklopili strateško partnerstvo

In Strateški savezi
atlantic

Početak prosinca Atlantic dočekuje u znaku rasta poslovanja svoje najveće proizvodne kategorije, kroz partnerstvo s jednim od vodećih igrača u espresso kavi.

Atlantic Grupa je ušla u strateško partnerstvo s tvrtkom Procaffe, koja je jedan od vodećih igrača na hrvatskom tržištu espresso kave. Njen osnivač Karlo Blonder uspješno je tijekom posljednjih 25 godina razvijao kompaniju koja je danas prisutna u preko 800 ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj, a poslovanje nastavlja razvijati u okviru Atlanticova sustava. Kroz novo partnerstvo Atlantic Grupa značajno osnažuje svoju prisutnost u segmentu espresso kave u HoReCa kanalu.

„Atlantic Grupa je s preko 23 tisuće tona kave godišnje, proizvedenih u četiri tvornice, vodeći regionalni proizvođač kave. Lider smo na tržištu Srbije s brendom Grand kafa, neprikosnoveni broj jedan u Sloveniji s brendom Barcaffe te sve snažniji izazivač na hrvatskom tržištu, gdje smo od akvizicije Droge Kolinske 2010. godine tržišni udio povećali s 4 na današnjih 16,6 posto. Kava je s udjelom od preko 20 posto u ukupnim prihodima pojedinačno najveće poslovno područje u Atlantic Grupi i svakako jedno od područja u strateškom fokusu razvoja poslovanja“, komentirao je Mate Štetić, Glavni direktor strateškog poslovnog područja Kava u Atlantic Grupi.

Nakon lani sklopljenog partnerstva s kompanijom Vivascaffe professional, koja je prisutna u preko 300 ugostiteljskih objekata, Procaffe je novi značajan doprinos razvoju biznisa kave u Atlantic Grupi, odnosno strategiji izgradnje liderske pozicije na hrvatskom tržištu kave i širenja u rastućem segmentu konzumacije izvan kućanstva. Šire gledano, korporativna strategija predviđa unapređenje vodeće pozicije u segmentu kave na području regije te osnaživanje potrošačkog iskustva u ovoj kategoriji, ali i kategorijama delikatesnih namaza, flipsa, čokolade i bezalkoholnih napitaka voćnog okusa, gdje Atlantic ima vodeće brendove (Argeta, Smoki, Najlepše želje, Cedevita).

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design