Autobusi i tramvaji velikih europskih gradova oslikani motivima Hrvatske

In Iz svijeta
Italija_Milano

Hrvatska turistička zajednica provodi veliko vanjsko oglašavanje na ključnim emitivnim tržištima poput Velike Britanije, Nizozemske, Švedske, Italije, Francuske, Češke, Rusije, Ukrajine i Slovenije. Tramvaji, autobusi i trolejbusi, odnosno javni gradski prijevoz brojnih europskih gradova poput Milana, Moskve, St. Petersburga, Kijeva, Lviva, Brna, Plzeňa, Amsterdama, Den Haaga, Stockholma, itd. na najfrekventnijim lokacijama prometuju oslikani motivima Hrvatske.

„Vizualni efekt dokazano privlači veliku pozornost mnoštva ljudi i stvaraju jak i dugotrajan doživljaj kod potencijalnih turista. Veliko vanjsko oglašavanje na najfrekventnijim prometnicama velikih europskih gradova i metropola jedan je od projekata realiziran u sklopu dodatno izdvojenih 10 milijuna kuna za marketinške i PR aktivnosti na emitivnim tržištima u ovoj godini“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je vanjsko oglašavanje Hrvatske kao turističke destinacije provedeno putem billboarda u iznimno prometnom londonskom i pariškom metrou, ali i u Pragu, Ljubljani, Rotterdamu, itd.

HTZ promovira poslovni turizam na devet svjetskih tržišta

Također, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je milijun kuna vrijednu promotivnu kampanju poslovnog turizma koja za cilj ima pozicioniranje Hrvatske kao turističke destinacije pogodne za MICE turizam. Oglašavanje se provodi u dva vala, odnosno sad u svibnju te u rujnu i listopadu. Aktivnosti u sklopu kampanje obuhvaćaju display i print oglašavanje u specijaliziranim medijima te promociju na društvenim mrežama, a provodi se na tržištu Velike Britanije, Njemačke, Italije, Francuske, SAD-a, Beneluxa, Švedske, Norveške, ali i Hrvatske.

„Kampanja fokusirana na promociju poslovnog turizma nastavak je naših kontinuiranih ulaganja u promociju i razvoj ovog važnog turističkog proizvoda. Hrvatska u ovom segmentu putovanja ima velike potencijale zbog kvalitetne resursne osnove, ali i zbog odličnih referenci što je i potvrđeno kvalitetno odrađenim domaćinstvom posljednjeg velikog međunarodnog skupa Kina +16 koji je nedavno održan u Dubrovniku“, poručio je Staničić.

You may also read!

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...
vinari

Hrvatski vinari na međunarodnom sajmu Wine Vision u Beogradu

U organizaciji Hrvatske gospodarske komore i regionalnih organizacija vinara Graševina Croatica, Vino Dalmacije i Bregovita Hrvatska, 22 hrvatska vinara

Read More...
Wall street

Svjetske burze porasle, u fokusu tehnološki sektor

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna porasle, nakon oštrog pada tjedan dana prije, a u fokusu ulagača

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design