Baranjski kulen predstavlja vrhunac kulenarskog umijeća

In Promocije / novi proizvodi
Baranjski kulen

Biti uvršten među najbolja mesna jela na svijetu veliko je postignuće brojnih generacija koje već više od sto godina stvaraju Baranjski kulen. Kako bi se promovirala njegova autentičnost i visoka kvaliteta Baranjski kulen je među prvim proizvodima sa zaštićenim zemljopisnim podrijetlom na razini Europske unije.

Za Miodraga Komlenića, glavnog čovjeka za proizvodnju Baranjskog kulena u Belju i predsjednika lokalne Udruge proizvođača koja je nositelj zaštite ovog jedinstvenog proizvoda, Baranjski kulen je jedinstvena gastro delicija, specifična po svojoj teksturi i korištenju papra u pripremi nadjeva. „U proizvodnji Baranjskog kulena ključni su vrhunski sastojci i ručni rad“ ističe Komlenić i dodaje „beljski majstori kulenari dostigli su vrhunac kulenarskog umijeća u stvaranju Baranjskog kulena pa je svaki komad iste, vrhunske, kvalitete. Belje je najveći proizvođač Baranjskog kulena s cjelogodišnjom kontinuiranom proizvodnjom s kojom se zadovoljavaju sve potrebe tržišta pa nema bojazni oko nedostatka Baranjskog kulena“ naglasio je Komlenić i istaknuo kako je upravo Baranjski kulen idealan poklon za nadolazeće blagdane.

S novom kampanjom „Vrhunac kulenarskog umijeća“ Baranjski kulen je uspio uspješno spojiti mlađe generacije s vrhunskom tradicionalnom hranom. „Iako je Baranjski kulen brend koji se ponosi čuvanjem tradicije, izvornim karakterom proizvoda i autentičnim načinom proizvodnje, naša nova kampanja donijela je svježi, suvremeni vizualni identitet i opušteniji ton komunikacije. Ovim pristupom smo željeli privući mlađu publiku, uz istovremeno čuvanje naših glavnih vrijednosti. Pokazali smo kako je Baranjski kulen omiljen izbor u svakoj prilici, bilo da je riječ o obiteljskim okupljanjima, posebnim proslavama ili opuštenim trenucima s prijateljima. Njegova izvrsnost je izvor inspiracije za kreiranje raznolikih jela, uključujući različite plate i kreativne „finger food“ kreacije koje će zadovoljiti sva nepca i donijeti pravu kulenarsku čaroliju na svaki stol“ naglasila je Tea Kelić, brand managerica u Belju.

You may also read!

brux

Od podataka do akcije: Budućnost upravljanja je i na ženama

Administrativna opterećenja, financijske prepreke, ravnoteža između posla i obitelji te rodne predrasude u poslovnom okruženju, prepoznate su kako višestruki

Read More...
Vodeći stručnjaci na FER-u o geopolitici i tehnologiji: 'Hrvatska želi sudjelovati u oblikovanju europske budućnosti'

Vodeći stručnjaci na FER-u o geopolitici i tehnologiji: ‘Hrvatska želi sudjelovati u oblikovanju europske budućnosti’

Koja je uloga Hrvatske u trenutačnim geopolitičkim okolnostima? Kakva nas monetarna budućnost očekuje? Neka su od pitanja FERConnecta iz

Read More...
maloprodaja

Njemački instituti i bez carinskog rata prognozirali stagnaciju

Vodeći ekonomski instituti u Njemačkoj sada prognoziraju minimalan gospodarski rast od svega 0,1 posto, znatno slabije od 0,8 posto

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design