Bellabeat otvara vrata svojeg dućana u Miamiu

In Promocije / novi proizvodi
miami

Bellabeat kao lider u stvaranju wellness tehnologije namijenjene isključivo ženama nastavlja s projektima otvaranja dućana po prestižnim svjetskim lokacijama.

bellaPrestižne lokacije nisu strane ovom wellness tech brandu koji je vrata svojih prvih dućana otvorio u centru Pariza, Berlina i Amsterdama. Bellabeat nastavlja ovaj impresivni niz otvaranjem dućana po Americi. Miami je samo prva od uzbudljivih novih destinacija.

„Dugo smo radili na projektu otvaranja naših dućana po Europi i sretni smo što smo napokon krenuli sa otvaranjima i u Americi. Miami je samo početak našeg US putovanja jer dućane planiramo otvarati po cijeloj zemlji. Ovim uzbudljivim projektom želimo još jednom pokazati kako je Bellabeat više od tech branda i kako otvaranjem dućana želimo korisnicama pružiti community iskustvo gdje će moći saznati sve o tome kako na najbolji mogući način postići svoje optimalno zdravlje.“ rekao je Sandro Mur, osnivač Bellabeata.

Posebno dizajniran za žene i žensko tijelo Ivy putem najnaprednijih senzora neprekidno tijekom dana i noći nadzire tjelesne reakcije i svakodnevne navike, dajući cjelovit uvid u životni tempo. Pametna narukvica detaljno bilježi kretanje, hidrataciju, otkucaje srca, ritam disanja, spavanje, menstrualni ciklus i brojne druge značajke.

Uređaj prati vaše vitalne zdravstvene podatke, životne navike i cikluse te kroz aplikaciju pruža savjete koji vode žene da bolje upoznaju same sebe i ostvare svoj optimalan wellness.

Europski dućani poslužili su kao svojevrsna platforma gdje žene mogu doći i sudjelovati u raznim radionicama kao što su yoga, pilates, edukcije o prehrani ali i edukacije o pravilnom praćenju menstrualnog ciklusa. Ovakav princip prezentiranja brenda Bellabeat planira i u svojim američkim dućanima.

„Glavna misija Bellabeata, oduvijek je bila osnažiti i osvijestit žene da se inovativnom tehnologijom i analizom zdravstvenih podataka služe u svrhu otkrivanja i poboljšanja vlastitih životnih navika. Otvaranjem dućana želimo našu tehnologiju staviti u vaše ruke kako biste odmah i na licu mjesta vidjeli na koji način možete pratiti svoj životni ritam.“ objasnila nam Urška Sršen, suosnivačica Bellabeata.

Postoji razlog zašto se Bellabeat web stranica srušila tijekom prošlogodišnjeg lansiranja Ivyja, prve pametne narukvice koja je napravljena samo za žene te koja pruža 24/7 podršku i analitiku za svoje korisnice. Žene posvuda jedva su čekale vidjeti kako će im “najpametniji komad nakita” pomoći da postignu optimalno zdravlje i dobrobit kroz svoja životna putovanja.

Više o Bellabeatu i novom Ivy proizvodu pronađite na https://bellabeat.com/ivy/

You may also read!

vw-auto-elektricni

VW pokrenuo vlastitu proizvodnju baterija za električne automobile

Volkswagen je u srijedu službeno pokrenuo vlastitu proizvodnju baterijskih ćelija za automobile, u prvoj tvornici svoje podružnice PowerCo. Tvornica u

Read More...
zima-snijeg-skijanje

Nijemci zbog cijena i neizvjesnosti prekrižuju zimske čarolije

Njemački građani zbog rastućih troškova i gospodarske neizvjesnosti sve češće odustaju od zimskih putovanja i rekreacije, pokazuje anketa instituta

Read More...
marija-sculac

Energetski događaj godine: Nacionalni energetski i klimatski plan i više od 1 GW solara bude optimizam

Hrvatski je energetski sektor u 2025. počeo dobivati jasniji okvir i stabilniji smjer razvoja. Sektor za industriju i održivi

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design