Dok već tjednima Miley Cyrus obara sve rekorde sa svojim novim singlom Flowers, pjevačica je u međuvremenu poduzela i jedan veliki poslovni korak postavši partnericom branda Dolce Glow, a tako i Isabel Vita-e, osnivačice Dolce Glow-a.
Osim sto već preko mjesec dana dominira Billboardovom ljestvicom, Miley je sinoć imala i službeno predstavljanje svoje limitirane Dolce Glow kolekcije istoimenog naziva njezinog najnovijeg albuma Endless Summer Vacation.Ekskluzivna privatna večera za svega 40tak najbližih uzvanika održala se u prestižnom restoranu Nobu u kalifornijskom Malibuu, a među uzvanicima A-liste kao sto su Olivia Culpo, Chrissy Teigen, Kris Jenner te svjetski poznati influenceri – pronašli smo i domaća lica i to iz hrvatske uspješne svjetske kompanije Bellabeat.
A što to povezuje Bellabeat, Miley Cyrus i Dolce Glow pitali smo Lejlu Sertovic, CMO Bellabeata. “Već dvije godine uspješno surađujemo s Isabel – osnivačicom Dolce Glow-a, a naša poslovna suradnja prerasla je iz influencinga u uspješno poslovno partnerstvo iz kojeg se već duže vrijeme generiraju I projektiraju mnogi uzbudljivi planovi. Nažalost, trenutno ne možemo previše otkriti o kakvim se to planovima radi, ali sigurni smo da će obje publike biti oduševljene onime što spremamo, kako Dolce Glow tako i Bellabeat publika.”
Podsjetimo se, Bellabeat je 2021 godine s launchem svoje nove verzije wellness trackera Ivy osvojio celebrity publiku te ostvario uspješne suradnje s Kourtney Kardashian, Oliviom Culpo i Tammin Sursok a u božićnom paketu kao poklon stigao na adrese Kylie Jenner, Jennifer Aniston, Kim Kardashian i mnogih drugih.
Znači li prisustvo Bellabeat tima na ovako prestižnom eventu i nekakvu vrstu suradnje sa samom Miley Cyrus – po svemu sudeci, mogli bi saznati uskoro.
Bellabeat je vodeća wellness tehnološka tvrtka fokusirana na osnaživanje žena. Osnovana je 2014. godine, nakon što je na Y-kombinatoru osvojila nagradu “Top 3 Startup” u svojoj kategoriji, a 2015. godine Europas nagradu “Best Health Startup”. Bellabeat gradi tehnološki najnapredniji senzor i softversku tehnologiju koja prati holističke wellness podatke kako bi pomogla ženama optimizirati svoj napredak shvaćanjem vlastitih podataka i praćenjem smjernica za njegovo poboljšanje. Sve to rezultira hiper-personaliziranim preporukama temeljenim na podacima prikupljenim cjelodnevnim praćenjem zdravlja kako bi korisnice mogle brže postići željeno psihofizičko stanje – postati najbolja verzija sebe. Bellabeat je do sada prodao više od 2 milijuna svojih uređaja i ima više od 8 milijuna korisnica na svojoj platformi. Sjedište tvrtke je u San Franciscu, a uredi u Velikoj Britaniji, Hrvatskoj i Aziji sa više od 100 zaposlenih i trenutnim ubrzanim rastom od 20% mjesečno. www.bellabeat.com
#bellabeat #mileycyrus #chrissyteigen #krisjenner #isabelvita #oliviaculpo #ivy #dolceglow
Kontakt za više informacija: IN MEDIAS RES KOMUNIKACIJE, Franc Kaučič 098 476 866, franc@inmediasreskomunikacije.com