Bellabeat tim na prestižnom eventu Miley Cyrus

In Promocije / novi proizvodi
Bellabeat

Dok već tjednima Miley Cyrus obara sve rekorde sa svojim novim singlom Flowers, pjevačica je u međuvremenu poduzela i jedan veliki poslovni korak postavši partnericom branda Dolce Glow, a tako i Isabel Vita-e, osnivačice Dolce Glow-a.

Osim sto već preko mjesec dana dominira Billboardovom ljestvicom, Miley je sinoć imala i službeno predstavljanje svoje limitirane Dolce Glow kolekcije istoimenog naziva njezinog najnovijeg albuma Endless Summer Vacation.Ekskluzivna privatna večera za svega 40tak najbližih uzvanika održala se u prestižnom restoranu Nobu u kalifornijskom Malibuu, a među uzvanicima A-liste kao sto su Olivia Culpo, Chrissy Teigen, Kris Jenner te svjetski poznati influenceri – pronašli smo i domaća lica i to iz hrvatske uspješne svjetske kompanije Bellabeat.

A što to povezuje Bellabeat, Miley Cyrus i Dolce Glow pitali smo Lejlu Sertovic, CMO Bellabeata. “Već dvije godine uspješno surađujemo s Isabel – osnivačicom Dolce Glow-a, a naša poslovna suradnja prerasla je iz influencinga u uspješno poslovno partnerstvo iz kojeg se već duže vrijeme generiraju I projektiraju mnogi uzbudljivi planovi. Nažalost, trenutno ne možemo previše otkriti o kakvim se to planovima radi, ali sigurni smo da će obje publike biti oduševljene onime što spremamo, kako Dolce Glow tako i Bellabeat publika.”

Podsjetimo se, Bellabeat je 2021 godine s launchem svoje nove verzije wellness trackera Ivy osvojio celebrity publiku te ostvario uspješne suradnje s Kourtney Kardashian, Oliviom Culpo i Tammin Sursok a u božićnom paketu kao poklon stigao na adrese Kylie Jenner, Jennifer Aniston, Kim Kardashian i mnogih drugih.

Znači li prisustvo Bellabeat tima na ovako prestižnom eventu i nekakvu vrstu suradnje sa samom Miley Cyrus – po svemu sudeci, mogli bi saznati uskoro.

Bellabeat je vodeća wellness tehnološka tvrtka fokusirana na osnaživanje žena. Osnovana je 2014. godine, nakon što je na Y-kombinatoru osvojila nagradu “Top 3 Startup” u svojoj kategoriji, a 2015. godine Europas nagradu “Best Health Startup”. Bellabeat gradi tehnološki najnapredniji senzor i softversku tehnologiju koja prati holističke wellness podatke kako bi pomogla ženama optimizirati svoj napredak shvaćanjem vlastitih podataka i praćenjem smjernica za njegovo poboljšanje. Sve to rezultira hiper-personaliziranim preporukama temeljenim na podacima prikupljenim cjelodnevnim praćenjem zdravlja kako bi korisnice mogle brže postići željeno psihofizičko stanje – postati najbolja verzija sebe. Bellabeat je do sada prodao više od 2 milijuna svojih uređaja i ima više od 8 milijuna korisnica na svojoj platformi. Sjedište tvrtke je u San Franciscu, a uredi u Velikoj Britaniji, Hrvatskoj i Aziji sa više od 100 zaposlenih i trenutnim ubrzanim rastom od 20% mjesečno. www.bellabeat.com

#bellabeat #mileycyrus #chrissyteigen #krisjenner #isabelvita #oliviaculpo #ivy #dolceglow

Kontakt za više informacija: IN MEDIAS RES KOMUNIKACIJE, Franc Kaučič 098 476 866, franc@inmediasreskomunikacije.com

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design