Besplatno, svježe voće i povrće školarcima stiže iz Kauflanda

In DOP
Kaufland

Društveno odgovoran projekt Kaufland škola voća i povrća pokrenut je još 2017. godine s ciljem jačanja svijesti o potrebi zdrave prehrane i njenom utjecaju na zdravlje djece, a ove godine projekt je podržalo i Ministarstvo znanosti i obrazovanja. Osim toga u Kauflandu su, već tradicionalno, obilježili prvi dan škole i svakom svom zaposleniku koji je roditelj djeteta koje kreće u prvi razred osnovne škole osigurali slobodan dan.

Zahvaljujući projektu Kaufland škola voća i povrća već petu godinu za redom Kaufland djeci u osnovnim školama donira svježe voće i povrće svaki tjedan tijekom čitave školske godine. Za svaku trgovinu Kauflanda u Hrvatskoj, kao i svake godine, odabrana je po jedna partnerska škola. Čak 42 javne osnovne škole tako će tijekom čitave školske godine svakog tjedna besplatno dobivati svježe voće i povrće. Ove su godine, uz spomenute 42 javne osnovne škole, u projekt uključene i sve osnovnoškolske ustanove s redovitim i posebnim programima za djecu s teškoćama u razvoju koje su se prijavile na natjecanje.

Jedna od osnovnoškolskih ustanova s redovitim i posebnim programima za djecu s teškoćama u razvoju koja će ove godine primati besplatno svježe voće i povrće svaki tjedan je i Centar za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju Podravsko sunce iz Koprivnice. „Zdrava prehrana naših učenika nam je zbilja važna i trudimo se unaprijediti školsku prehranu svake godine. Rado smo se prijavili na natjecanje Kauflanda i snimili video jer je nagrada bila i više nego primamljiva – besplatno i svježe voće i povrće za sve učenike tijekom cijele školske godine!“, kazala je ravnateljica Radmila Popović povodom preuzimanja prve ovogodišnje zdrave donacije.

„I ove godine stavljamo naglasak na zdravu prehranu koja je toliko važna za razvoj i zdravlje djece. Stoga im omogućujemo pristup svježoj dozi vitamina, svakog tjedna, kroz cijelu godinu. Zdravlje djece je u fokusu gotovo svih društveno odgovornih projekata koje radimo u Kauflandu, ali ovaj je zasigurno jedan od projekata koji ima daleko najznačajniji učinak“, pojasnila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu.

You may also read!

plenkovic

Plenković pozvao na odgovornost u formiranju cijena

Premijer Andrej Plenković pozvao je u petak na odgovorno ponašanje u određivanju cijena i brigu o zaštiti ranjivih društvenih

Read More...
Hrvoje Stojić HUP

HUP: Vrijeme za fiskalnu konsolidaciju i jačanje konkurentnosti

Hrvatska udruga poslodavaca (HUP) pobrojala je u petak ciljeve za koje se zalaže u 2025. godini, što uključuje optimizaciju

Read More...
Glavina

Zbog ulaganja turistički promet na kontinentu lani porastao 5 posto

Ministar turizma i sporta Tonči Glavina u petak je u Vukovaru održao sastanak s predstavnicima turističkog sektora Vukovarsko –

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design