Bosch održao prvu regionalnu, poslovno tehnološku konferenciju Bosch Smart Solutions

In Konferencije / savjetovanja
mirsada kudrić
  • Bosch predstavio povezana rješenja u Hrvatskoj
  • Pametna rješenja za kvalitetniji život predstavljena kroz tri teme konferencije: Pametni gradovi, Industrija 4.0 i Pametni turizam
  • Interakcija između ljudi i tehnologije lakša je nego ikad uz predstavljeni Boschev automobil budućnosti
BOSCH SMART SOLUTIONS KONFERENCIJA
Sudionici konferencije

Bosch, vodeći svjetski dobavljač tehnologije i usluga, predstavio je pametna rješenja za unapređenje kvalitete života na prvoj regionalnoj konferenciji Bosch Smart Solutions koja je održana u Kongresnoj dvorani Zagrebačkog velesajma. Konferencija je okupila više od 450 gostiju iz cijele regije, predstavnika Ministarstva gospodarstva i druge visoke uzvanike te velik broj stručnjaka, projektanata i integratora iz Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine. Tri glavne teme kojima se Bosch predstavio na konferenciji bile su: Pametni gradovi, Industrija 4.0. i Pametni turizam te su obuhvatile pametna rješenja za kvalitetniji život stanovništva u gradovima, povezanost i automatiziranost moderne industrije i kreativna rješenja u turizmu.

DINO JURISA, MIRSADA KUDRIC,MISLAV SIMATOVIC, BURAK BAYKAN
Dino Juriša, Mirsada Kudrić, Mislav Šimatović, Burak Baykan

Teme panela na konferenciji predstavljali su renomirani stručnjaci u području novih tehnologija: Dragan Jelić, Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije, Robert Markuš, SmartIS Hrvatska, Josip Tica, Ekonomski fakultet Zagreb, Zvonimir Novosel, gradonačelnik Jastrebarskog, Hrvoje Jazvić, EBRD, Ivana Podnar Žarko, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Damir Novinić, Agencija za investicije i konkurentnost, Tomislav Radoš, HGK, Izidora Marković Vukadin, Institut za turizam i Burak Baykan, Dogus Group. Prisutnima se obratila Mirsada Kudrić, generalna direktorica Boscha za Hrvatsku i Sloveniju te izjavila: “U Boschu potičemo inovacije i ovom konferencijom pokazali smo da smo ustrajni u kreiranju ugodne i korisniku orijentirane budućnosti. Cilj nam je unapređenje kvalitete života, a naše pametne tehnologije to će i omogućiti.”

Uvodno predavanje održao je dr. Klaus Peter Fouquet, predsjednik tvrtke Robert Bosch AG sa sjedištem u Beču, odgovoran za regiju Srednje i Istočne Europe, istaknuvši kako je cilj Boscha stvaranje zajednica pogodnijih za život uz pomoć inovativnih tehnologija orijentiranih na građane.

JOSIP TICA,ZVONIMIR NOVOSEL,DRAGAN JELIC,PAULO FERREIRA,ROBERT MARKUS,MIODRAG SAJATOVIC
Sudionici 1. panela

Konferencija je započela panelom na temu Pametni gradovi kojeg je vodio Paulo Ferreira, potpredsjednik projekata pametnih gradova i umrežene prodaje. Bosch kao vodeći svjetski dobavljač tehnologija i usluga u suradnji s dionicima i partnerima nastoji pojednostaviti mobilnost, omogućiti veću sigurnost, optimizirati korištenje gradskih resursa te omogućiti građanima da sudjeluju u kreiranju pametnih gradova – gradova budućnosti. Bosch nudi nova, inovativna i inteligentna rješenja na područjima mobilnosti, očuvanja i distribucije energije, sigurnosti i zaštite, e-upravljanja i pametnih stambenih objekata. Tvrtka je do sada provela projekte implementiranja pametnih tehnologija u svrhu poboljšanja kvalitete života građana u gradovima, a najbolji primjer toga je Stuttgart u kojem je Bosch implementirao tehnologiju Pametnog parkiranja.

2-PAULO FERREIRA,KLAUS PETER FOUQUET,VOLKER SCHILLING
Paulo Ferreira, Klaus Peter Fouquet, Volker Schilling

Druga tema konferencije bila je Industrija 4.0 koju je predstavio Volker Schilling, komercijalni direktor tvornice Bosch Elektronika Kft. u Hatvanu (Mađarska). Tvrtka Bosch identificirala je sedam elemenata Industrije 4.0: informiranje u realnom vremenu, brza integracija i fleksibilna konfiguracija, inteligentna distribucija, važnost mreže za upravljanje vrijednostima (Value-creation Networks), digitalno upravljanje životnim ciklusom proizvoda, otvoreni standardi, ljudi kao značajan dio sustava I4.0. Boscheva dualna strategija osigurava tvrtki da bude vodeći dobavljač i istaknuti korisnik I4.0 rješenja. Prednosti povezane industrije primjenjuju se u više od 250 tvrtkinih postrojenja što omogućuje Boschevim stručnjacima da svojim iskustvom osiguraju kvalitetnu implementaciju povezanih tehnologija i u postrojenjima svojih klijenata.

 

Posljednju temu konferencije predstavio je Dino Juriša, voditelj odjela za Bosch pametna rješenja. Naglasio je kako turizam može profitirati od pametnih rješenja koja omogućavaju stalno proširenje, poboljšanje i sve precizniju individualizaciju usluga čemu pridonosi ciljani i efikasni protok podataka. Korištenjem pametnih rješenja omogućuje se djelotvornije korištenje resursa i procesa čime se omogućava sve veći stupanj pratećih djelatnosti, a pitanje konkurentnosti podiže se na višu razinu.

Osim ova tri područja u koja je implementirana pametna tehnologija, predstavljena je i ideja o povezanom automobilu kao osobnom asistentu vozača. Sudionici konferencije imali su priliku pogledati Boschev automobil budućnosti, kojim je interakcija između ljudi i tehnologije lakša nego ikada. Uz nova rješenja za automatiziranu vožnju i parkiranje, automobil se koristi cijelom nadzornom pločom kao zaslonom. Internet u automobilu čini vožnju još sigurnijom i učinkovitijom. Povezani automobili sutrašnjice moći će se povezati s pametnim domovima i upravljati kućanskim funkcijama poput grijanja ili sigurnosnih sustava u bilo kojem trenutku.

bosch-smart-car
Bosch smart car

O Boschu
Grupa Bosch vodeći je svjetski dobavljač tehnologija i usluga. Zapošljava oko 375.000 zaposlenika diljem svijeta (podaci od 31. prosinca 2015.). Prema preliminarnim brojkama u 2015. godini tvrtka je ostvarila promet u iznosu većem od 70 milijardi eura. Djelatnosti tvrtke podijeljene su u četiri poslovna područja: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods i Energy and Building Technology. Grupa Bosch sastoji se od tvrtke Robert Bosch GmbH i otprilike 440 podružnica i regionalnih društava u oko 60 zemalja. Ako ubrojimo i njegove prodajne i servisne partnere, Bosch je zastupljen u približno 150 zemalja. Ova svjetska mreža za razvoj, proizvodnju i prodaju temelj je za daljnji rast. Strateški je cilj Grupe Bosch osmisliti rješenja za povezani život. Inovativnim i inspirativnim proizvodima i uslugama Bosch unapređuje kvalitetu života diljem svijeta. Ukratko, Bosch proizvodi „Tehnologiju za život”.

Društvo je 1886. godine u Stuttgartu osnovao Robert Bosch (1861.-1942.) kao „Radionicu za preciznu mehaniku i elektrotehniku”. Posebna struktura vlasništva društva Robert Bosch GmbH jamči poduzetničku slobodu Grupe Bosch i omogućuje joj dugoročno planiranje i poduzimanje značajnih početnih investicija s ciljem osiguranja budućnosti društva. Ukupno 92 % udjela u društvu Robert Bosch GmbH u vlasništvu je dobrotvorne zaklade Robert Bosch Stiftung GmbH. Većinu prava glasa ima industrijski trust Robert Bosch Industrietreuhand KG. Funkcije poduzetničkog vlasništva izvršava trust. Ostatak poslovnih udjela u vlasništvu je obitelji Bosch i tvrtke Robert Bosch GmbH.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design