Brand Geberit dobitnik je Red Dot nagrade za brand identitet

In Brandovi
Brand Geberit dobitnik je Red Dot nagrade za brand identitet

Identitet branda Geberit, koji se kontinuirano razvijao posljednjih godina, dobio je međunarodno priznanje. Design Zentrum Nordrhein Westfalen prije gotovo 30 godina prvi je put dodijelio nagradu Red Dot za izvanredan dizajn proizvoda.

Danas je nagrada Red Dot jedna od najznačajnijih i najprestižnijih svjetskih natječaja za dizajn, s više od 18 000 prijava svake godine, koje podnesu dizajneri, tvrtke i organizacije iz više od 70 zemalja. Nagradama se ne predstavljaju samo proizvodi, već i brandovi te komunikacijski projekti.

Repozicioniranje

U najnovijem Red Dot Design Yearbook-u, nagrada za Geberitovu strategiju branda objašnjena je na sljedeći način: „Geberit je 2015. godine preuzeo finsku Sanitec Grupu s različitim markama kupaonske keramičke opreme, koje su sve pretežno bile usmjerene na B2C tržište. To je značilo premještanje Geberita u B2B2C segment, jer se sada moralo doći i do krajnjih korisnika.

Postojeća poslovna filozofija “Know-how Installed” jasno se odnosi na Geberitovu stručnost iza zida – B2B pozicija koja je ostala nepromijenjena. Međutim, u B2C segmentu Geberit se usredotočio na kombinaciju dizajna i funkcionalnosti kako bi se izdvojio od konkurencije. Nova poslova filozofija za ciljne skupine dizajnera interijera i krajnjih korisnika je “Design Meets Function”.

Geberit – ovogodišnji dobitnik Red Dot nagrade za brand identitet. Red Dot je jedno od najznačajnijih i najprestižnijih svjetskih natječaja za dizajn.

You may also read!

kupci-maloprodaja-shopp

HUP: Bez sustavnih promjena efekt bojkota trgovina je kratkoročan i zanemariv

Bez sustavnih promjena u smjeru deregulacije ekonomije, smanjenja fiskalnog ugriza države te olakšanja uvjeta investiranja koje može rezultirati pojačanom

Read More...
nafta

Cijene nafte porasle prema 79 dolara, splasnuo strah od Trumpovih mjera

Cijene nafte porasle su u petak prema 79 dolara budući da su splasnula strahovanja trgovaca da bi SAD na

Read More...
eurozona

Gospodarstvo eurozone započelo godinu marginalnim rastom

Poslovna aktivnost u eurozoni marginalno se povećala u siječnju, uz stabilan rast uslužnog sektora i blaži pad u industriji,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design