Coca-cola i PepsiCo upozoravaju na veće troškove

In Strateški savezi
cola

Američki prehrambeni divovi Coca-Cola i PepsiCo upozorili su da će skok troškova rada i sirovina pritisnuti njihovu dobit u ovoj godini, nakon snažnog rasta na krau 2021. zahvaljujući postupnom ublažavanju koronaograničenja.

Troškovi inputa, od aluminijskih limenki do rada i dostave, porasli su zbog poremećaja u globalnim lancima opskrbe uslijed pandemije, prisilivši tvrtke u industriji pakirane hrane da podignu cijene svojih proizvoda.

Financijski čelnik PepsiCa Hugh Johnston rekao je za Reuters da bi tvrtka mogla dodatno povisiti cijene tijekom godine budu li troškovi porasli više no što se očekivalo, a nije isključio ni mogućnost nestašice sirovina.

„Mi kontroliramo naš opskrbni lanac u osnovi sve do police. To nas stavlja u relativno bolji položaj, ali ne bih rekao da neće biti izazova. Nismo imuni na to”, rekao je Johnston.

U Coca-Coli misle slično

“Je li vjerojatno da će ova godina biti savršena? Ne, ali činimo sve što je u našoj moći kako bismo optimizirali svoju punu dostupnost”, rekao je glavni izvršni direktor Coca-Cole James Quincey u razgovoru s analitičarem.

Rezultate na kraju prošle godine potaknulo je pak popuštanje mjera suzbijanja zaraze covidom 19. Neto prihod PepsiCa porastao je u posljednja tri prošlogodišnja mjeseca za 12,4 posto, na 25,25 milijardi dolara. Prilagođeni prihod Coca-Cole uvećan je 10,1 posto, na 9,47 milijardi dolara.

Neto dobit Coca-Cole poskočila je u četvrtom tromjesečju 66 posto, na 2,41 milijardu dolara. Neto dobit PepsiCa porasla je sedam posto, na 7,6 milijardi dolara. (H)

You may also read!

PEVEX

PEVEX otvorio novi prodajni centar u Poreču

PEVEX d.d., 1. hrvatski trgovački lanac, danas je kupcima otvorio 30. prodajni centar, u Poreču. Na gotovo 5.000 četvornih

Read More...
Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes

Rekordan broj tvrtki sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes

Hrvatska nastavlja graditi imidž vrhunske destinacije u segmentu premium putovanja na ovogodišnjem izdanju sajma International Luxury Travel Market (ILTM)

Read More...
brnjac

Brnjac i Tzitzikostas: „Za konkurentno EU ugostiteljstvo i turizam”

U organizaciji hrvatske zastupnice Nikoline Brnjac u Europskom parlamentu održana je konferencija povodom Europskog dana ugostiteljstva, koja je okupila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design