Cromaris – snažan rast izvoza

In Tvrtke i tržišta
Cromaris

Cromaris trenutno izvozi više od tri četvrtine svoje ukupne prodaje. Uz talijansko, ujedno najveće svjetsko tržište orade i brancina, Cromaris je prisutan i na tržištu Slovenije, Poljske, Austrije, Njemačke, Francuske, Švicarske, Mađarske, Ukrajine i još desetak zemalja gdje opskrbljuje najveće trgovačke lance.

Cromaris, vodeći hrvatski i osmi proizvođač brancina i orade u svijetu, i u 2017. godini ostvario je rast svih poslovnih pokazatelja. Proizvedeno je i prodano 7.334 tona ribe, što je, u odnosu na prethodnu godinu, povećanje od 6,5 posto. Rast je u najvećem dijelu ostvaren na izvoznim tržištima na kojima je u 2017. ostvareno 77 posto prihoda. Poslovnu je godinu obilježio i rast od 20 posto na najvećem i najznačajnijem, talijanskom tržištu. Snažan rast količinske prodaje prati i rast efikasnosti i profitabilnosti.

Ostvareni poslovni rezultati posljedica su Cromarisove strategije rasta i razvoja temeljene na vrhunskoj kvaliteti proizvoda uz najkraći mogući rok dostave od ulova do krajnjeg potrošača. Naime, zbog blizine navedenih tržišta i organizacije logističkog sustava, Cromarisovi proizvodi unutar 24 sata stižu na talijansko, slovensko i hrvatsko tržište, odnosno 48 sati od izlova na ostala ključna tržišta. Cromaris trenutno izvozi više od tri četvrtine svoje ukupne prodaje. Uz talijansko, ujedno najveće svjetsko tržište orade i brancina, Cromaris je prisutan i na tržištu Slovenije, Poljske, Austrije, Njemačke, Francuske, Švicarske, Mađarske, Ukrajine i još desetak zemalja, gdje opskrbljuje najveće trgovačke lance.

Rast bilježi i novoizgrađeno mrijestilište u Ninu. U 2017. godini proizvedeno je više od 20 milijuna komada riblje mlađi, čime mrijestilište već daje znatan doprinos ukupnom poslovanju tvrtke i osigurava veliku konkurentsku prednost kontrolom uzgoja ribe od mrijesta do finalnog proizvoda. Skraćivanje trajanja proizvodnog ciklusa i povećavanje preživljavanja mlađi izravno utječe na smanjenje proizvodnih troškova i rast ukupne učinkovitosti proizvodnje.

Tehnološke pomake u protekloj godini Cromaris je napravio i u području istraživanja i razvoja, gdje konstantno razvija nove projekte. U 2017. godini razvijene su vlastite recepture riblje hrane, jedinstvene na tržištu, koje utječu na nutritivni sastav ribe kao gotovog proizvoda. Novom ribljom hranom Cromaris je uspio svoje proizvode dodatno obogatiti omega 3 masnim kiselinama koje imaju pozitivan utjecaj na ljudsko zdravlje. Po udjelu esencijalnih omega 3 i omega 6 masnih kiselina u gotovom proizvodu, Cromaris je vodeći u svjetskoj industriji brancina i orade.

Proizvodi dodane vrijednosti
Proizvodni portfelj čine svježa riba, prvenstveno orada i brancin, ali uz rastući segment kornatske hame. Sve veći udio proizvodnog portfelja čine proizvodi dodane vrijednosti, odnosno prerađeni proizvodi za lakšu i bržu pripremu. Potrošačima se nude očišćena svježa riba i fileti te delikatesni program – marinirana i dimljena riba. U skladu sa svjetskim trendovima i jačanju svijesti o važnosti očuvanja prirode i dugoročne održivosti proizvodnje, Cromaris je osmislio i specijalnu liniju proizvoda, organski uzgojenu ribu – oradu i brancin. Potrošači su to prepoznali, pa će proizvodi dodane vrijednosti uskoro činiti čak trećinu ukupnih prihoda kompanije.
I u ovoj godini Cromaris će nastaviti s proizvodno-tehnološkim inovacijama, ali i intenzivnim marketinškim aktivnostima i komunikacijom s potrošačima.

“Zadovoljni smo ostvarenim u 2017. godini, još jednoj godini snažnog rasta Cromarisa. Spremni smo na daljnju utakmicu s našom konkurencijom, naročito na nama najvažnijim tržištima, prije svega talijanskom kao najvećem i najbrže rastućem tržištu. Svoju poziciju jačamo i na ostalim tržištima na kojima smo prisutni, a radimo i na otvaranju novih. Osluškujući tržište i naše potrošače, pokrećemo nove projekte i smišljamo inovativne proizvode. Ono na čemu i nadalje inzistiramo je vrhunska kvaliteta i svježina koje su osnova naše konkurentske prednosti i zadovoljstva naših potrošača”, rekao je Goran Markulin, direktora Cromarisa.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design