Cromaris u srpnju i kolovozu povećao izvoz na talijansko tržište za 49 posto

In Izvoz
Cromaris

Cromaris je u Italiji, najvećem europskom tržištu orada i brancina, u srpnju i kolovozu ostvario rast od čak 49 posto, odnosno u prvih osam mjeseci prosječni rast je, u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem, iznosio 21 posto* Fokus rasta i nadalje je na izvoznim tržištima koja u prvih osam mjeseci 2017. čine 77 posto ostvarene količinske prodaje, odnosno 79 posto ukupnih prihoda.

U srpnju i kolovozu 2017. godine Cromaris je zabilježio daljnji rast svih ključnih pokazatelja poslovanja. Tijekom dva ljetna mjeseca prodano je ukupno 1.685 tona vrhunske bijele ribe, što je rast od 14 posto u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem, pri čemu je samo u kolovozu ove godine Cromaris na tržište plasirao rekordne 844 tone. Ukupno je u prvih osam mjeseci ove godine prodano više od pet tisuća tona ribe, što predstavlja rast od pet posto. Uz zadržane cijene na istoj razini, rast količina prati i jednak rast prihoda.

U Italiji je pak, kao najvećem i najznačajnijem tržištu, u srpnju i kolovozu ostvaren rast od čak 49 posto, odnosno u prvih osam mjeseci prosječno rast od 21 posto u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem. Uz talijansko, Cromaris izvozi i na tržišta Slovenije, Poljske, Austrije, Njemačke, Francuske, Švicarske i još desetak zemalja.

Goran Markulin
Goran Markulin

„Fokus daljnjeg rasta Cromarisa je i nadalje na izvoznim tržištima koja u prvih osam mjeseci 2017. čine 77 posto ostvarene količinske prodaje, odnosno 79 posto ukupnih prihoda. U skladu s našim planovima i dosadašnjim trendovima i u drugom dijelu godine očekujemo daljnji količinski rast prodaje i prihoda te veću profitabilnost.“, rekao je direktor Cromarisa, Goran Markulin.

Podsjetimo, Cromaris je osnovan 2009. godine sa sjedištem u Zadru. Proizvodni portfelj čine svježa riba – prvenstveno orada i brancin, ali uz rastući segment kornatske hame. Potrošačima se nude prerađevine, očišćena riba i fileti te delikatesni program – marinirana i dimljena riba. Trenutno je među osam najvećih proizvođača orade i brancina u Europi. Cromarisova konkurentska prednost, uz vrhunsku kvalitetu proizvoda osiguranu prirodnom metodom uzgoja u strogo kontroliranim uvjetima svih faza proizvodnje, vrhunska je svježina proizvoda.

Naime, zbog blizine navedenih tržišta i organizacije logističkog sustava, proizvodi Cromarisa unutar 24 sata stižu na talijansko, slovensko i hrvatsko, odnosno, 48 sati od izlova na ostala ključna tržišta. Cromaris je danas na tržištu prepoznat kao lider u kvaliteti kojoj, uz povjerenje potrošača, ponajviše svjedoče i brojni certifikati, ali i svakodnevne provjere kroz sustav strogih kontrola procesa i proizvoda.

U razdoblju od 2009., kada je Adris ušao u posao zdrave hrane, pa do danas proizvodnja je povećana za sedam puta. Ostvaren je prosječni godišnji količinski rast prodaje od 26 posto, uz prosječni godišnji rast cijene ribe od šest posto. Taj rast podržan je investicijskim ciklusom vrijednim 745 milijuna kuna. Dovršen je najveći dio kapitalnih investicija u dodatne kapacitete i vertikalnu integraciju proizvodnih procesa, te su osigurani preduvjeti za rast i povećanje efikasnosti proizvodnje. U Ninu je otvoreno novo suvremeno mrijestilište (investicija vrijedna 130 milijuna kuna). Prošle je godine Cromaris proizvodnju započeo i na dva nova uzgajališta trenutnog kapaciteta od 1.400 tona s mogućnošću njihova proširenja, čime je osiguran ukupni proizvodni kapacitet veći od 10.000 tona.

Cromaris je na putu dostizanja planiranih 10.000 tona proizvodnje i prodaje u narednom razdoblju, što će omogućiti dostizanje ekonomije obujma. U sljedećih pet godina tvrtka će dodatno uložiti gotovo 400 milijuna kuna u nove kapacitete i vertikalnu integraciju (mrjestilište, prerada, otpremni centar). Razvoj brenda Cromaris, uz ekonomiju obujma i daljnje povećanje poslovne učinkovitosti, temelj su dugoročne održivosti i profitabilnosti Cromarisa.

You may also read!

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji

Read More...
stojic

HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora

Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave

Read More...
DM

Donacijom 13.193 eura dm i Kerempuh podržali istraživanje raka prostate

U ponedjeljak 9. prosinca dm i Kerempuh su Institutu Ruđer Bošković predali donaciju u iznosu od 13.193 eura, namijenjenu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design