Dizajnom za dobre stvari – nove platnene vrećice u Kauflandu

In Ekologija
vrećice u Kauflandu

Kaufland predstavio pobjednike svog natječaja u kojem je pozvao studente da osmisle novi dizajn za platnene vrećice – prvi je dostupan već sad!

Već ovaj tjedan u 44 trgovine Kauflanda diljem Hrvatske moći ćete pronaći nove višekratne platnene vrećice, i to s vizualom mladih hrvatskih dizajnera – pobjednika velikog natječaja Kauflanda „Dizajnom za dobre stvari!“ u kojem su se studenti iz cijele Lijepe naše mogli prijaviti, osmisliti dizajn platnene vrećice na određenu temu iz područja ekologije i zaštite okoliša te osvojiti vrijednu nagradu Apple MacBook Pro! Osim toga, njihov dizajn krasit će Kauflandove vrećice tijekom cijele godine.

Naime, odabrana su 4 pobjednika – po jedan za svako godišnje doba. Studentica Studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, Sara Bonačić, osmislila je dizajn za proljetnu vrećicu kojim ukazuje na problem globalnog zatopljenja: „Globalno zatopljenje svakako je ključna tema u našem društvu koja se često zanemaruje jer mislimo da ne postoje načini na koje možemo utjecati na to. No, počnemo li samo malo više čitati o tome, shvatit ćemo da je tu, zapravo, mnoštvo stoga što možemo promijeniti na svakodnevnoj razini kako bismo doskočili ovom problemu. Hvala Kauflandu na mogućnosti da na ovaj način izrazim svoj stav i potaknem ljude na razmišljanje.“

Ostali pobjednici, Nora Bolanča, Ozren Kisić Modruš te Ivan Perić, čiji su radovi oduševili stručni žiri u kojem su uz Leu Ileković Žigić, voditeljicu Marketinga u Kauflandu, bili i poznati glumac Slavko Sobin te pjevačica i voditeljica Ida Prester, također su svojim promišljenim i originalnim dizajnom nadmašili sva očekivanja. Njihove zamisli na vrećicama moći će se vidjeti kasnije ove godine.

Ida Prester, i sama poznata po svojim ekološkim načelima, sudjelovala je u živom razgovor o održivosti i važnosti društveno odgovornog djelovanja te tom prilikom izjavila: „Osobno vjerujem da se treba okretati što prirodnijem načinu života. Zato sam izuzetno sretna što je na natječaj Kauflanda stiglo toliko kvalitetnih prijava i moram reći, nije bilo lako odabrati one najbolje. Budući da smatram da će mnogi kupci u Kauflandu nove vrećice birati i po principu estetike, u svakom sam radu tražila neki osobni pečat, neki novitet i dizajn koji bih i sam rado nosio. Pobjedničke motive sam si mogla zamisliti kao gotov proizvod koji ću lako držati uz sebe kada god idem u shopping, a pritom ću još i izgledati cool – a to nikad nije na odmet.“

Osim Ide, predstavljanje vrećica nije propustila ni glumica Petra Kurtela koja je poručila kako će eko vrećicu rado koristiti u svakodnevnoj kupnji!

Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu tom je prilikom istaknula kako su društveno odgovorne aktivnosti u srži poslovanja Kauflanda te kako se uvijek posebno raduju kada su u pitanju mladi ljudi kojima mogu dati priliku za promociju.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design