Dizajnom za dobre stvari – nove platnene vrećice u Kauflandu

In Ekologija
vrećice u Kauflandu

Kaufland predstavio pobjednike svog natječaja u kojem je pozvao studente da osmisle novi dizajn za platnene vrećice – prvi je dostupan već sad!

Već ovaj tjedan u 44 trgovine Kauflanda diljem Hrvatske moći ćete pronaći nove višekratne platnene vrećice, i to s vizualom mladih hrvatskih dizajnera – pobjednika velikog natječaja Kauflanda „Dizajnom za dobre stvari!“ u kojem su se studenti iz cijele Lijepe naše mogli prijaviti, osmisliti dizajn platnene vrećice na određenu temu iz područja ekologije i zaštite okoliša te osvojiti vrijednu nagradu Apple MacBook Pro! Osim toga, njihov dizajn krasit će Kauflandove vrećice tijekom cijele godine.

Naime, odabrana su 4 pobjednika – po jedan za svako godišnje doba. Studentica Studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, Sara Bonačić, osmislila je dizajn za proljetnu vrećicu kojim ukazuje na problem globalnog zatopljenja: „Globalno zatopljenje svakako je ključna tema u našem društvu koja se često zanemaruje jer mislimo da ne postoje načini na koje možemo utjecati na to. No, počnemo li samo malo više čitati o tome, shvatit ćemo da je tu, zapravo, mnoštvo stoga što možemo promijeniti na svakodnevnoj razini kako bismo doskočili ovom problemu. Hvala Kauflandu na mogućnosti da na ovaj način izrazim svoj stav i potaknem ljude na razmišljanje.“

Ostali pobjednici, Nora Bolanča, Ozren Kisić Modruš te Ivan Perić, čiji su radovi oduševili stručni žiri u kojem su uz Leu Ileković Žigić, voditeljicu Marketinga u Kauflandu, bili i poznati glumac Slavko Sobin te pjevačica i voditeljica Ida Prester, također su svojim promišljenim i originalnim dizajnom nadmašili sva očekivanja. Njihove zamisli na vrećicama moći će se vidjeti kasnije ove godine.

Ida Prester, i sama poznata po svojim ekološkim načelima, sudjelovala je u živom razgovor o održivosti i važnosti društveno odgovornog djelovanja te tom prilikom izjavila: „Osobno vjerujem da se treba okretati što prirodnijem načinu života. Zato sam izuzetno sretna što je na natječaj Kauflanda stiglo toliko kvalitetnih prijava i moram reći, nije bilo lako odabrati one najbolje. Budući da smatram da će mnogi kupci u Kauflandu nove vrećice birati i po principu estetike, u svakom sam radu tražila neki osobni pečat, neki novitet i dizajn koji bih i sam rado nosio. Pobjedničke motive sam si mogla zamisliti kao gotov proizvod koji ću lako držati uz sebe kada god idem u shopping, a pritom ću još i izgledati cool – a to nikad nije na odmet.“

Osim Ide, predstavljanje vrećica nije propustila ni glumica Petra Kurtela koja je poručila kako će eko vrećicu rado koristiti u svakodnevnoj kupnji!

Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu tom je prilikom istaknula kako su društveno odgovorne aktivnosti u srži poslovanja Kauflanda te kako se uvijek posebno raduju kada su u pitanju mladi ljudi kojima mogu dati priliku za promociju.

You may also read!

vw-auto-elektricni

VW pokrenuo vlastitu proizvodnju baterija za električne automobile

Volkswagen je u srijedu službeno pokrenuo vlastitu proizvodnju baterijskih ćelija za automobile, u prvoj tvornici svoje podružnice PowerCo. Tvornica u

Read More...
zima-snijeg-skijanje

Nijemci zbog cijena i neizvjesnosti prekrižuju zimske čarolije

Njemački građani zbog rastućih troškova i gospodarske neizvjesnosti sve češće odustaju od zimskih putovanja i rekreacije, pokazuje anketa instituta

Read More...
marija-sculac

Energetski događaj godine: Nacionalni energetski i klimatski plan i više od 1 GW solara bude optimizam

Hrvatski je energetski sektor u 2025. počeo dobivati jasniji okvir i stabilniji smjer razvoja. Sektor za industriju i održivi

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design