dm će podržati projekte koji doprinose menstrualnom zdravlju i promjeni percepcije menstruacije

In DOP
dm

U petak 8. ožujka dm je otvorio natječaj {ZAJEDNO} za bolje sutra na koji se mogu prijaviti projekti čiji je cilj doprinijeti menstrualnom zdravlju žena i promjeni percepcije menstruacije u društvu.

Nevladine udruge, ustanove, jedinice lokalne i područne samouprave, neprofitne pravne osobe i hrvatski proizvođači na platformi jednizadrugezajedno.hr do 15. travnja mogu prijaviti projekte u jednoj od četiri kategorije: podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, promjena percepcije menstruacije u javnosti te proizvodi i inovacije.

„Doprinos dobrobiti i kvaliteti života naših sugrađana okosnica je društveno odgovornog poslovanja dm-a te se, drugu godinu zaredom, snažnije fokusiramo na zdravlje žena. Natječajem {ZAJEDNO} za bolje sutra želimo doprinijeti razini informiranosti i znanja žena o svim aspektima menstrualnog zdravlja. Istovremeno, želimo potaknuti otvoren razgovor o menstruaciji kako bi ona postala uobičajena tema u svakodnevnom životu i kako bi sve žene o njoj mogle razgovarati bez zadrške“, izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.

Povjerenstvo dm-a odabrat će projekte kojima će pružiti podršku potrebnu za njihovu realizaciju u skladu s pravilima i uvjetima natječaja dostupnima na platformi jednizadrugezajedno.hr, a na kojoj će tijekom trajanja natječaja biti objavljene sve pristigle prijave.

U prošlogodišnjem natječaju dm je podržao realizaciju devet projekata s ciljem unapređenja kvalitete zdravlja i dobrobiti žena te je u seriji podcasta i na prvoj dm ženskoj konferenciji osigurao dodatan prostor za razgovor i edukaciju o ženskom zdravlju.

Ove godine dm svoje aktivnosti usmjerava na unapređenje menstrualnog zdravlja i promjenu u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Kao prvi korak ka ostvarenju tog cilja, dm je u veljači trajno snizio cijene uložaka, tampona i menstrualnih gaćica dm marke Jessa za najmanje 13 posto, odnosno za stopu PDV-a, a u što će ukupno uložiti više od 230.000 eura.

You may also read!

Hrvatsko-estonskim odnosima novi zamah daje suradnja na polju obrambene industrije

Hrvatsko-estonskim odnosima novi zamah daje suradnja na polju obrambene industrije

Hrvatska obrambena industrija može dati fleksibilan i brz odgovor na suvremene sigurnosne izazove jer pokriva velik raspon proizvoda i

Read More...
KONČARU dodijeljen Golden World Award u B2B kategoriji za komunikacijsku kampanju iz 2024. godine

KONČARU dodijeljen Golden World Award u B2B kategoriji za komunikacijsku kampanju iz 2024. godine

Zahvaljujući sveobuhvatnoj transformaciji poslovanja, Grupa KONČAR posljednjih godina niže povijesne poslovne i razvojne iskorake, a s krajem ožujka zaključila

Read More...
pbz

Nova pogodnost za korisnike Premium Visa kartica

Korisnicima Premium Visa kartica od sada je dostupna nova pogodnost naknadne podjele jednokratnih transakcija na rate. Ova funkcionalnost provodi

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design