dm će podržati projekte koji doprinose menstrualnom zdravlju i promjeni percepcije menstruacije

In DOP
dm

U petak 8. ožujka dm je otvorio natječaj {ZAJEDNO} za bolje sutra na koji se mogu prijaviti projekti čiji je cilj doprinijeti menstrualnom zdravlju žena i promjeni percepcije menstruacije u društvu.

Nevladine udruge, ustanove, jedinice lokalne i područne samouprave, neprofitne pravne osobe i hrvatski proizvođači na platformi jednizadrugezajedno.hr do 15. travnja mogu prijaviti projekte u jednoj od četiri kategorije: podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, promjena percepcije menstruacije u javnosti te proizvodi i inovacije.

„Doprinos dobrobiti i kvaliteti života naših sugrađana okosnica je društveno odgovornog poslovanja dm-a te se, drugu godinu zaredom, snažnije fokusiramo na zdravlje žena. Natječajem {ZAJEDNO} za bolje sutra želimo doprinijeti razini informiranosti i znanja žena o svim aspektima menstrualnog zdravlja. Istovremeno, želimo potaknuti otvoren razgovor o menstruaciji kako bi ona postala uobičajena tema u svakodnevnom životu i kako bi sve žene o njoj mogle razgovarati bez zadrške“, izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.

Povjerenstvo dm-a odabrat će projekte kojima će pružiti podršku potrebnu za njihovu realizaciju u skladu s pravilima i uvjetima natječaja dostupnima na platformi jednizadrugezajedno.hr, a na kojoj će tijekom trajanja natječaja biti objavljene sve pristigle prijave.

U prošlogodišnjem natječaju dm je podržao realizaciju devet projekata s ciljem unapređenja kvalitete zdravlja i dobrobiti žena te je u seriji podcasta i na prvoj dm ženskoj konferenciji osigurao dodatan prostor za razgovor i edukaciju o ženskom zdravlju.

Ove godine dm svoje aktivnosti usmjerava na unapređenje menstrualnog zdravlja i promjenu u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Kao prvi korak ka ostvarenju tog cilja, dm je u veljači trajno snizio cijene uložaka, tampona i menstrualnih gaćica dm marke Jessa za najmanje 13 posto, odnosno za stopu PDV-a, a u što će ukupno uložiti više od 230.000 eura.

You may also read!

Hrvatska zemlja partner Mostarskog sajma

Hrvatska zemlja partner Mostarskog sajma, izlažu 42 hrvatske tvrtke

Hrvatska kao zemlja partner i Hrvatska gospodarska komora sudjeluju na jubilarnom, 25. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru koji se

Read More...
turizam - hotel

Rezultati istraživanja – Što žele mladi u Hrvatskoj i kako to kane ostvariti?

Putovanja, zabava, puno novaca, ugodan i sadržajan život, dobar auto, dobra klopa i “starci” koji ne gnjave i ne

Read More...
Vegeta nagrađuje vjernost jedinstvenim poklonima

Vegeta nagrađuje vjernost jedinstvenim poklonima

65 prstena za 65 godina: Vegeta nagrađuje vjernost jedinstvenim poklonima! Osvoji limitirano izdanje Vegeta prstena by Maja Miletić, modnog dodatka

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design