dm će podržati projekte koji doprinose menstrualnom zdravlju i promjeni percepcije menstruacije

In DOP
dm

U petak 8. ožujka dm je otvorio natječaj {ZAJEDNO} za bolje sutra na koji se mogu prijaviti projekti čiji je cilj doprinijeti menstrualnom zdravlju žena i promjeni percepcije menstruacije u društvu.

Nevladine udruge, ustanove, jedinice lokalne i područne samouprave, neprofitne pravne osobe i hrvatski proizvođači na platformi jednizadrugezajedno.hr do 15. travnja mogu prijaviti projekte u jednoj od četiri kategorije: podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, promjena percepcije menstruacije u javnosti te proizvodi i inovacije.

„Doprinos dobrobiti i kvaliteti života naših sugrađana okosnica je društveno odgovornog poslovanja dm-a te se, drugu godinu zaredom, snažnije fokusiramo na zdravlje žena. Natječajem {ZAJEDNO} za bolje sutra želimo doprinijeti razini informiranosti i znanja žena o svim aspektima menstrualnog zdravlja. Istovremeno, želimo potaknuti otvoren razgovor o menstruaciji kako bi ona postala uobičajena tema u svakodnevnom životu i kako bi sve žene o njoj mogle razgovarati bez zadrške“, izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.

Povjerenstvo dm-a odabrat će projekte kojima će pružiti podršku potrebnu za njihovu realizaciju u skladu s pravilima i uvjetima natječaja dostupnima na platformi jednizadrugezajedno.hr, a na kojoj će tijekom trajanja natječaja biti objavljene sve pristigle prijave.

U prošlogodišnjem natječaju dm je podržao realizaciju devet projekata s ciljem unapređenja kvalitete zdravlja i dobrobiti žena te je u seriji podcasta i na prvoj dm ženskoj konferenciji osigurao dodatan prostor za razgovor i edukaciju o ženskom zdravlju.

Ove godine dm svoje aktivnosti usmjerava na unapređenje menstrualnog zdravlja i promjenu u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Kao prvi korak ka ostvarenju tog cilja, dm je u veljači trajno snizio cijene uložaka, tampona i menstrualnih gaćica dm marke Jessa za najmanje 13 posto, odnosno za stopu PDV-a, a u što će ukupno uložiti više od 230.000 eura.

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Žito grupa potpisuju ugovor o kupoprodaji kompanije Zvijezda

Fortenova grupa i Žito grupa potpisat će danas ugovor o kupoprodaji kompanija Zvijezda plus d.o.o. i Zvijezda d.o.o. Ljubljana,

Read More...
turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design