dm – Donirani higijenski i kozmetički proizvodi za šest socijalnih samoposluga u Hrvatskoj

In DOP
Donacija dm-a

Kampanja dm-a “…i dobra djela griju srca cijela”

U četvrtak, 24. ožujka dm je socijalnoj samoposluzi Gradskog društva Crvenog križa Križevci “Sv. Marko Križevčanin” predao donaciju higijenskih i kozmetičkih proizvoda za potrebe 500 obitelji koje koriste usluge samoposluge.

Uz pomoć kupaca i partnera Alca Group, Violeta, Henkel i Tinktura dm je u sklopu kampanje “…i dobra djela griju srca cijela” donirao 248.356,60 kuna u higijenskim i kozmetičkim proizvodima za korisnike šest socijalnih samoposluga diljem Hrvatske. Donacijom su osigurani prijeko potrebni proizvodi za korisnike socijalnih samoposluga iz Solina, Siska, Senja, Karlovca, Našica, Križevaca i Krapine.

“Kampanjom “…i dobra djela griju srca cijela” dm je korisnicima socijalnih samoposluga diljem Hrvatske želio osigurati prijeko potrebne proizvode. U ime dm-a želim zahvaliti kupcima i partnerima koji su se uključili u kampanju i omogućili ovu donaciju. U dm-u smo ponosni što smo pružili podršku djelatnicima socijalnih samoposluga u svakodnevnoj brizi o potrebitim sugrađanima i nadamo se kako će donirani proizvodi našim susjedima pomoći da se lakše nose s izazovima te im pokazati kako građani iz cijele Hrvatske misle na njihovu dobrobit”, izjavila je Gordana Picek, članica Uprave dm-a.

“Gradsko društvo Crvenog križa Križevci zahvaljuje tvrtki dm i djelatnicima na donaciji u ime svih korisnika Socijalne samoposluge “Sv. Marko Križevčanin” Križevci. Ovakve kampanje neposredno doprinose razvoju zajednice čime je dm ponovo potvrdio svoju posvećenost društveno odgovornom poslovanju”, izjavila je voditeljica Nada Šegrt.

U kampanji “… i dobra djela griju srca cijela” dm je pozvao kupce da doniraju active beauty bodove, odnosno da kupnjom proizvoda s oznakom “Dobre cijene u svako vrijeme” iznad 150 kuna sudjeluju u humanitarnoj kampanji. Za svaku donaciju kupaca te za svaku kupnju proizvoda odvojeno je po 10 kuna za nabavku proizvoda za socijalne samoposluge diljem Hrvatske.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design