dm partner ekskluzivne modne revije Hippy Gardena

In Promocije / novi proizvodi
HIPPY GARDEN

Modnom pistom modeli prošetali odvažne kombinacije Hippy Gardena, a predstavljena je i dm-ova prirodna kozmetika alverde.

U utorak, 15. listopada, u jedinstvenom ambijentu Galerije Klovićevi dvori održana je ekskluzivna modna revija Hippy Gardena na kojoj je taj poznati hrvatski modni brend predstavio kolekciju za jesen i zimu 2019./2020. godine. Potporu tom modnom događanju, na kojem je predstavljena nova kolekcija koja slavi inkluziju i različitost, dao je dm kao glavni partner.

„Veseli nas što smo glavni partner modne revije Hippy Gardena i što možemo podržati razvoj autentičnoga hrvatskog dizajna. U sklopu događanja predstavili smo alverde, liniju prirodne kozmetike dm-ove robne marke, koja sadrži pažljivo odabrane organske sastojke koji dolaze iz kontroliranog ekološkog uzgoja“, istaknuo je Ivan Horvat, menadžer marketinga i PR-a u dm-u.

Modeli su tako, uz odvažne modne kombinacije, koje je stvarao tim Hippy Gardena na čelu s dizajnericom i inovatoricom Đurđicom Vorkapić, prošetali i upečatljive make up lookove, zahvaljujući kozmetici alverde. Novu jesensko-zimsku kolekciju čini oko 60 modela, a ističu se dugačke elegantne haljine s asimetričnim izrezima, mašnama i ukrasima kao i pletene kimono toalete s ravnim i V-izrezom koje će biti veliki hit nadolazeće sezone.

U reviji, koja je tajnovite hodnike i odaje Klovićevih dvora uljepšala visokom modom urbanog karaktera i ponovno vratila moćnu crvenu boju, uživale su mnogobrojne hrvatske ljubiteljice mode, među kojima i Ella Dvornik, Ivana Paradžiković, Renata Končić Minea, Sandra Bagarić, Ivana Husar Mlinac i Danijela Martinović. Modnom događanju pridružile su se i modna urednica i novinarka Ana Josipović i spisateljica Josipa Pavičić Berardini kako bi podignule svijest o važnosti istraživanja i prevenciji raka dojke.

„Kolekcija slavi inkluzivnost i različitost, ohrabruje žene da uživaju u svojim osobnim stilovima i identitetima te da budu ponosne na ono što jesu i za što se zalažu“, istaknula je Đurđica Vorkapić.

Svi posjetitelji Klovićevih dvora mogli su tako uživati u jedinstvenoj modnoj večeri koja je pokazala raskoš prirodne kozmetike dm-ove linije alverde i još jednom potvrdila kako su Đurđica Vorkapić i Hippy Garden uistinu predvodnici hrvatske modne scene.

You may also read!

Šime Erlić

Predstavljen IPCEI-CIS: Infobip sudjeluje na projektu koji će Europi povećati globalnu konkurentnost

U zagrebačkom Infobipovom kampusu danas je službeno pokrenut IPCEI-CIS "Next Generation Cloud Infrastructure and Services", projekt globalne komunikacijske platforme

Read More...
Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design