U četvrtak, 20. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su potvrdili dm-ovu vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2015./2016. dm je u Hrvatskoj ostvario 1,992 milijarde kuna prometa.
„U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio s kvalitativnim širenjem te smo u modernizaciju 26 prodavaonica investirali više od 58 milijuna kuna“, naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.
dm je danas najprepoznatljivija prodavaonica proizvoda za osobnu njegu i higijenu, proizvoda za brigu o kućanstvu te kozmetičkih proizvoda . Važnu ulogu u pozicioniranju dm-a na tržištu ima robna marka dm-a koja čini više od petine ukupnog asortimana što je 28,41% ukupnog prometa dm-a.
Kao prodavaonica bio hrane, dm je ostvario rast prepoznatljivosti od 7% među specijaliziranim trgovinama, trgovačkim lancima i drogerijama , a prva vlastita marka dm-a u kategoriji osviještene prehrane dmBio ostvarila je rast prometa viši od 500% u odnosu na drugu polovicu poslovne godine 2014./2015.
Istraživanje Ipsosa potvrdilo je kako se dm od konkurencije najviše ističe po odnosu prema djelatnicima. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 8.850 kuna, dm djelatnike potiče na profesionalni i osobni razvoj. dm je organizirao 110 radionica i seminara za djelatnike, a 55% djelatnika volontiralo je u zajednici.