dm predstavio nove beauty trendove i novitete iz svijeta ljepote

In Promocije / novi proizvodi
dm beauty break

U impozantnom Francuskom paviljonu, u četvrtak, 31. ožujka, održan je drugi dm beauty break na kojem je dm predstavio nove trendove u svijetu ljepote te nove brendove koji će obogatiti dm-ove police diljem Hrvatske.

Ovoj večeri, kojom je dm slavio ljepotu nadahnutu umjetnošću, pridružili su se i brojni influenceri, koji su među prvima mogli isprobati i nove brendove Lumene, Cléa i Daytox za cjelovitu njegu kože te uživati u brojnim iznenađenjima koje su za njih pripremili dm i partneri.

„Na dugo očekivanom drugom dm beauty breaku, predstavili smo zajedno s partnerima, odabrane nove brendove i iznimno tražene proizvode dm marki koji prate proljetne i ljetne trendove te svojom kvalitetom i pristupačnom cijenom pobuđuju velik interes naših kupaca. Vjerujemo da će novi brendovi i proizvodi iz svijeta ljepote koji su od sada dostupni u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu izazvati jednako oduševljenje“, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.

Večer u Francuskom paviljonu bila je inspirirana umjetnošću pa su se tu našli i brojni beauty i art sadržaji poput kutka za slikanje na platnu te kutaka u kojima su dm beauty savjetnice, educirani djelatnici dm-a, savjetovali o pravilnom odabiru i nanošenju make-upa. Tako su gošće, među kojima su bile i Renata Sopek, Josipa Pavičić, Jelena Perić, Đurđica Vorkapić i Nabilah Harron, osim savjetovanja imale priliku i isprobati proizvode Cléa čija se moć krije u njegujućem magarećem mlijeku te proizvode iz finske linije Lumene u kojoj je pohranjen dašak arktičke izvorske vode, kao i upoznati njemački, 100% veganski skincare brend Daytox.

Gosti su imali priliku saznati više o dm markama trend IT UP i s-he, a u kutku posvećenom prirodnoj kozmetici alverde odabrati vlastiti balzam za usne.

U ovaj ambijent odlično se uklopio i make up brend Milani čija je osnivačica profesorica likovne umjetnosti te brendovi Olival, K18 i L’Oreal koji su predstavili svoje beauty proizvode.

Kao podsjetnik na ovo posebno druženje, gosti su se mogli fotografirati u posebno dizajniranim kornerima te sa sobom ponijeti umjetnički uradak koji su izradili pod vodstvom akademske slikarice Dore Šitum.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design