dm predstavio nove beauty trendove i novitete iz svijeta ljepote

In Promocije / novi proizvodi
dm beauty break

U impozantnom Francuskom paviljonu, u četvrtak, 31. ožujka, održan je drugi dm beauty break na kojem je dm predstavio nove trendove u svijetu ljepote te nove brendove koji će obogatiti dm-ove police diljem Hrvatske.

Ovoj večeri, kojom je dm slavio ljepotu nadahnutu umjetnošću, pridružili su se i brojni influenceri, koji su među prvima mogli isprobati i nove brendove Lumene, Cléa i Daytox za cjelovitu njegu kože te uživati u brojnim iznenađenjima koje su za njih pripremili dm i partneri.

„Na dugo očekivanom drugom dm beauty breaku, predstavili smo zajedno s partnerima, odabrane nove brendove i iznimno tražene proizvode dm marki koji prate proljetne i ljetne trendove te svojom kvalitetom i pristupačnom cijenom pobuđuju velik interes naših kupaca. Vjerujemo da će novi brendovi i proizvodi iz svijeta ljepote koji su od sada dostupni u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu izazvati jednako oduševljenje“, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.

Večer u Francuskom paviljonu bila je inspirirana umjetnošću pa su se tu našli i brojni beauty i art sadržaji poput kutka za slikanje na platnu te kutaka u kojima su dm beauty savjetnice, educirani djelatnici dm-a, savjetovali o pravilnom odabiru i nanošenju make-upa. Tako su gošće, među kojima su bile i Renata Sopek, Josipa Pavičić, Jelena Perić, Đurđica Vorkapić i Nabilah Harron, osim savjetovanja imale priliku i isprobati proizvode Cléa čija se moć krije u njegujućem magarećem mlijeku te proizvode iz finske linije Lumene u kojoj je pohranjen dašak arktičke izvorske vode, kao i upoznati njemački, 100% veganski skincare brend Daytox.

Gosti su imali priliku saznati više o dm markama trend IT UP i s-he, a u kutku posvećenom prirodnoj kozmetici alverde odabrati vlastiti balzam za usne.

U ovaj ambijent odlično se uklopio i make up brend Milani čija je osnivačica profesorica likovne umjetnosti te brendovi Olival, K18 i L’Oreal koji su predstavili svoje beauty proizvode.

Kao podsjetnik na ovo posebno druženje, gosti su se mogli fotografirati u posebno dizajniranim kornerima te sa sobom ponijeti umjetnički uradak koji su izradili pod vodstvom akademske slikarice Dore Šitum.

You may also read!

ugostitelj-konobar-kava

OVI indeks pao šesti mjesec zaredom, u lipnju za 8,1 posto

Indeks slobodnih radnih mjesta OVI u lipnju je pao šesti mjesec zaredom na godišnjoj razini, za 8,1 posto, što

Read More...
Donald Tramp i Fridrih Merc

Merc želi brzi dogovor s Trampom o carinama

Sat otkucava u trgovinskom sporu između Sjedinjenih Država i Europske unije. Nepun tjedan dana prije najavljenih novih američkih carina

Read More...
poljoprivreda

Zasijano više pšenice, kukuruza i suncokreta, a smanjena sjetva šećerne repe

Statistički podaci o prvim procjenama zasijanih površina važnijih usjeva u ovoj godini pokazuju da su povećane površine pod pšenicom,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design