dm predstavio novu marku trend IT UP

In Brandovi
1-trend IT UP_predstavljanje

Međunarodni make-up trendovi dostupni svima
U ponedjeljak, 16. listopada, dm je predstavio novu marku dekorativne kozmetike trend IT UP koja međunarodne make-up trendove čini dostupnim svima. Naime, najskuplji trend IT UP proizvod možete kupiti za manje od 50 kuna.

Beauty i fashion blogericama kojima je dm ekskluzivno predstavio novu marku, pridružile su se Anja Alavanja, Antonija Stupar Jurkin i Ana Miščević kako bi upoznale tajne dm-ove nove marke koje je otkrila vizažistica Marija Butković.

trend IT UPMarka trend IT UP broji više od 500 proizvoda koji su osmišljeni kako bi omogućili svakoj ženi da izrazi svoju osobnost – na bilo koji način i u bilo kojoj nijansi. Tako trend IT UP ruževi imaju četiri različite teksture – tekući i kremasti ruž, ruž u olovci i klasični ruž – i više od 100 različitih nijansi. Uz više od 100 lakova za nokte, trend IT UP marka uključuje sve od podloge do pudera za obrve i usne.

“U dm-u make-up vidimo kao saveznika u isticanju onoga što zaista jesmo – onoga što nas razlikuje od drugih. Nijansama i recepturom trend IT UP nudi ponešto za svaku osobnost i to je ono najvažnije što smo željeli pokazati. Bilo da se radi o šetnji modnom pistom ili kavi s prijateljicama, trend IT UP svim ljubiteljima i ljubiteljicama šminke osigurava ono što im je potrebno da pošalju svoju poruku i budu ono što zaista jesu. Naravno, trend IT UP će pratiti sezonske trendove, a pripremamo i limited edition kolekcije”, izjavila je Dubravka Štefanac-Vinovrški, menadžerica marketinga i PR-a dm-a.

“Be a Voice. Not an Echo.” – poruka je koju trend IT UP šalje svim make-up entuzijastima. Ona obuhvaća ono što trend IT UP želi biti – ne samo još jedan proizvod u kozmetičkoj torbici već partner u kreiranju stila koji odražava ono što zaista jesmo.

Na predstavljanju nove dm-ove marke, blogerice su sudjelovale u kaligrafskoj radionici u kojoj su upoznale kreativnu crtu trend IT UP-a. Dizajneri Studia BAM! kaligrafski su ispisali imena blogova, a blogerice su ih ukrasile trend IT UP lakovima za nokte, tuševima i sjenilima kako bi istaknule ono što njihov blog razlikuje od drugih i čini ga posebnim.

You may also read!

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Hrvatska s Kosovom ostvaruje suficit u trgovinskoj razmjeni, što je rezultat visoke potražnje za hrvatskim proizvodima, posebno u sektorima

Read More...
turizam

Tri Aminess kampa među najboljima u Europi po izboru ADAC-a

Čak tri Aminess kampa ušla su u prestižni ADAC Superplatz 2025., koji njemački autoklub dodjeljuje najboljim europskim kampovima. Ovo

Read More...
Predstavnici Texo Moliora i PBZ tim

Texo Molior novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design