dm trajno snizio cijene proizvoda za žensku higijenu vlastite marke Jessa

In Brandovi
prodavaonica dm-a

Od 1. veljače 2024., proizvodi za žensku higijenu dm marke Jessa dostupni su u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu po novim, nižim cijenama. Cijene svih uložaka, tampona i menstrualnih gaćica vlastite marke dm je trajno snizio za najmanje 13 posto, odnosno za stopu PDV-a, kako bi osnovne higijenske potrepštine svim ženama bile još pristupačnije.

dm marka jessa

Prema istraživanju udruge PaRiter, više od trećine žena (36,4 posto) primorano je kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene i upravo je zato dm odlučio formirati nove cijene proizvoda vlastite marke. Naime, sve proizvode dm marki odlikuje izvrstan omjer cijene i kvalitete, a prema istraživanju Ipsosa, kupuje ih čak 99 posto građana.

„dm već dugi niz godina ulaže u unapređenje kvalitete života i zdravstvene skrbi koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.

Tijekom prošle godine dm je svoje aktivnosti usmjerio na zdravlje žena. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena te je serijom podcasta i prvom dm ženskom konferencijom osigurao dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju. Nove cijene proizvoda dm marke Jessa prvi su korak u nizu ovogodišnjih aktivnosti kojima dm nastavlja svoj fokus na žensko zdravlje s ciljem ublažavanja menstrualnog siromaštva te skretanja pozornosti na temu menstrualnog zdravlja.

Proizvodi za žensku higijenu marke Jessa već su od veljače dostupni po novim, nižim cijenama i u Sloveniji, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini.

You may also read!

Dinko Lucić predsjednik Uprave PBZ-a i Zlatko Dalić

Izbornik Dalić i dalje brend ambasador PBZ Grupe i Premium Visa kartica

Zlatko Dalić i PBZ Grupa vjerno jedni uz druge. Izbornik hrvatske nogometne reprezentacije Zlatko Dalić i predsjednik Uprave Privredne banke

Read More...
wallstreet

Na Wall Streetu novi rekordi, europski ulagači oprezniji

Na Wall Streetu je prošloga tjedna S&P 500 indeks dosegnuo rekordnu razinu, kao i Nasdaq, što se ponajviše zahvaljuje

Read More...
nafta

Cijene nafte iznad 83 dolara, u fokusu OPEC+

Cijene nafte porasle su u petak na međunarodnim tržištima iznad 83 dolara pod utjecajem špekulacija da će vodeći proizvođači

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design