Polaznici će na edukaciji naučiti kako izgleda proces dogovora suradnje s maloprodajnim lancima te jednom kada je suradnja ostvarena kako je održavati kako bi bila uspješna i dugoročna.
Dospjeti na police velikih food retailera, drogerija, diskontera i ostalih maloprodavača nije jednostavan posao. Nove kompanije na tržištu trebaju dodatna znanja kako pristupiti maloprodajnim lancima, predstaviti svoj proizvod te dogovoriti suradnju. S druge strane, kompanije koje već rade s maloprodajnim lancima često nailaze na poteškoće u suradnji te ne ostvaruju željeni promet i profit.
Upravo zato, stručnjaci za trgovinu – Retail DNA, drže edukaciju za sve proizvođače, dobavljače i distributere koji:
• imaju ambiciju dogovoriti suradnju s maloprodajnim lancima
• već rade s maloprodajnim lancima, a žele unaprijediti suradnju i imati bolje rezultate
Polaznici će na edukaciji naučiti kako izgleda proces dogovora suradnje s maloprodajnim lancima te jednom kada je suradnja ostvarena kako je održavati kako bi bila uspješna i dugoročna.
Ključne teme edukcije:
• Kako pristupiti maloprodajnim lancima, koje su najčešće greške u komunikaciji
• Kako se uspješno pripremiti za sastanak/suradnju
• Što ako ne možete dogovoriti sastanak
• Koji su razlozi zbog kojih maloprodajni lanac pristaje na suradnju
• Kako da buyer kupi od Vas
• Pregovori – što očekivati, osnovne strategije
• Kako reagirati na NE i dobiti DA
• Kako postati “važan dobavljač” i ostvariti dugoročnu suradnju
Retail DNA je tim entuzijasta za trgovinu i maloprodaju. Stručnjaci su za nabavu, pregovore, suradnju s trgovačkim lancima i category management. Uz edukacije, bave se savjetovanjem i mentoriranjem proizvođača, dobavljača i trgovaca te pomažu svima kojima je cilj uspješno se pozicionirati na maloprodajnom tržištu.
Predavač je Anita Jurjević: 15-godišnje buyersko iskustvo u velikim trgovačkim lancima (Diona, BIPA, Kaufland) pretočila u poslovno savjetovanje. Kao poslovni savjetnik, fokusirana je na konzultiranje i educiranje dobavljača kako ostvariti suradnju s maloprodajnim lancima te kako suradnju unaprijediti i podići na viši nivo – iz buyerske perspektive.
Edukacija se održava u četvrtak 29.06. od 10.00 – 15.00 sati u Zagrebtower-u na adresi Radnička cesta 80 u Zagrebu.
Za prijavu i više informaciji o edukaciji posjetite: https://www.retaildna.hr/portfolio-item/kako-dospjeti-na-police-i-suradivati-s-maloprodajnim-lancima/