Edukacija: Kako dospjeti na police i surađivati s maloprodajnim lancima

In Obrazovna rješenja
trgovina

Polaznici će na edukaciji naučiti kako izgleda proces dogovora suradnje s maloprodajnim lancima te jednom kada je suradnja ostvarena kako je održavati kako bi bila uspješna i dugoročna.

Dospjeti na police velikih food retailera, drogerija, diskontera i ostalih maloprodavača nije jednostavan posao. Nove kompanije na tržištu trebaju dodatna znanja kako pristupiti maloprodajnim lancima, predstaviti svoj proizvod te dogovoriti suradnju. S druge strane, kompanije koje već rade s maloprodajnim lancima često nailaze na poteškoće u suradnji te ne ostvaruju željeni promet i profit.

Upravo zato, stručnjaci za trgovinu – Retail DNA, drže edukaciju za sve proizvođače, dobavljače i distributere koji:
• imaju ambiciju dogovoriti suradnju s maloprodajnim lancima
• već rade s maloprodajnim lancima, a žele unaprijediti suradnju i imati bolje rezultate

Polaznici će na edukaciji naučiti kako izgleda proces dogovora suradnje s maloprodajnim lancima te jednom kada je suradnja ostvarena kako je održavati kako bi bila uspješna i dugoročna.

Ključne teme edukcije:
• Kako pristupiti maloprodajnim lancima, koje su najčešće greške u komunikaciji
• Kako se uspješno pripremiti za sastanak/suradnju
• Što ako ne možete dogovoriti sastanak
• Koji su razlozi zbog kojih maloprodajni lanac pristaje na suradnju
• Kako da buyer kupi od Vas
• Pregovori – što očekivati, osnovne strategije
• Kako reagirati na NE i dobiti DA
• Kako postati “važan dobavljač” i ostvariti dugoročnu suradnju

Retail DNA je tim entuzijasta za trgovinu i maloprodaju. Stručnjaci su za nabavu, pregovore, suradnju s trgovačkim lancima i category management. Uz edukacije, bave se savjetovanjem i mentoriranjem proizvođača, dobavljača i trgovaca te pomažu svima kojima je cilj uspješno se pozicionirati na maloprodajnom tržištu.

Predavač je Anita Jurjević: 15-godišnje buyersko iskustvo u velikim trgovačkim lancima (Diona, BIPA, Kaufland) pretočila u poslovno savjetovanje. Kao poslovni savjetnik, fokusirana je na konzultiranje i educiranje dobavljača kako ostvariti suradnju s maloprodajnim lancima te kako suradnju unaprijediti i podići na viši nivo – iz buyerske perspektive.

Edukacija se održava u četvrtak 29.06. od 10.00 – 15.00 sati u Zagrebtower-u na adresi Radnička cesta 80 u Zagrebu.

Za prijavu i više informaciji o edukaciji posjetite: https://www.retaildna.hr/portfolio-item/kako-dospjeti-na-police-i-suradivati-s-maloprodajnim-lancima/

You may also read!

Potpisan novi Kolektivni ugovor za graditeljstvo: povećane plaće u svim grupama složenosti

Potpisan novi Kolektivni ugovor za graditeljstvo: povećane plaće u svim grupama složenosti

Pregovarački timovi na čelu s gospodinom Mirkom Habijancem, predsjednikom HUP - Udruge poslodavaca graditeljstva (HUP-UPG), i gospođom Jasenkom Vukšić,

Read More...
Rimac Nevere

Prvi hrvatski kupac preuzeo isporuku Rimac Nevere

Cijenjeni neurokirurg dr. Branko Škovrlj koji živi u New Jerseyju postao je ponosni vlasnik hiperautomobila s hrvatskim potpisom. Rimac Nevera

Read More...
Aleksandra Grigić

Hrvatski duhani, dio BAT grupacije u novu proizvodnu sezonu idu s povećanjem proizvodnje duhana, interes proizvođača je velik

Nešto više od mjesec dana do kraja ugovaranja nove proizvodne sezone, Hrvatski duhani, dio BAT grupe, imaju ugovoreno 16

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design