Europska internetska platforma za kupovinu odjeće u 2021. ostvarila rekordne prihode

In Tvrtke i tržišta
Answear

Vodeća europska internetska platforma za kupovinu odjeće Answear je u 2021. godini zabilježila odlične poslovne rezultate.

Ukupni prihodi Answeara od prodaje za cijelu 2021. godinu dosegnuli su otprilike 150 milijuna eura, što je povećanje od 66% u odnosu na godinu ranije. Zadnji kvartal 2021. za Answear je bio rekordan, a prihodi od online prodaje iznosili su 62 milijuna eura, odnosno 78% više u usporedbi sa zadnjim kvartalom 2020.

Prema preliminarnim podacima, prihodi Answeara od prodaje u zadnjem kvartalu 2021. iznosili su 56 milijuna eura, dok je na godišnjoj razini ostvaren rast prihoda od prodaje od 75%. Ova online modna trgovina je u 2021., koja je po svemu bila rekordna, proširila svoje poslovanje na nova tržišta – Grčku, Hrvatsku i Cipar i tako učvrstila svoju poziciju na tržištu. U svega četiri mjeseca od dolaska u Hrvatsku, Answear je postao jedan od najomiljenijih web shopova za naručivanje odjeće, obuće i modnih dodataka.

Ojačali poziciju na tržištu Srednje Europe
Answear je na tržištu prisutan već cijelo desetljeće, a posljednjih godina dinamično povećava prodaju i poboljšava profitabilnost. Sjajne poslovne rezultate, između ostaloga, mogu zahvaliti stalnom razvoju i optimizaciji ponude proizvoda, ulaganjima u tehnologiju, što uključuje novi sustav e-trgovine i poboljšanu mobilnu aplikaciju, kao i visokoj kvaliteti usluge što iznimno cijene sami korisnici. Zahvaljujući svemu tome, Answear je ojačao tržišnu poziciju u regiji Srednje Europe i u uvjetima pandemije povećao prihode od prodaje.

„Rekordni rezultati prodaje koje je Answear ostvario u zadnjem kvartalu 2021. premašili su naša očekivanja i zadane ciljeve za to razdoblje. Na odlične rezultate je utjecao niz čimbenika. U fokusu komunikacije imali smo modernu, snažnu i aktivnu ženu, što su prepoznale i sa čime su se poistovjetile i naše korisnice. Ostvarili smo povećanje posjećenosti Answear webshopa, povećali stope konverzije, u konačnici i prosječnu vrijednost košarice. Tome su svakako doprinijeli širenje ponude proizvoda, tehnološka poboljšanja unutar web stranice i mobilne aplikacije te prepoznatljivost vlastite robne marke answear.LAB među kupcima”, rekao je Krzysztof Bajołek, predsjednik Answeara.

Održivost u središtu poslovanja
Answear je u svojoj strategiji poslovanja fokusiran na aktivan život, bez kompromisa, na vlastiti, zanimljiv način, dok se u središtu Answearove društveno-odgovorne strategije nalazi odgovornija proizvodnja. Upravo iz tog razloga, pokrenut je vlastiti modni brend answear.LAB. Prihode od prodaje Answear je donirao zakladama koje podržavaju djelovanje žena, a hrabra ideja iza brenda koji podržava snažne žene i održivu modu osvojila je nagradu IPRA Golden World Award 2021.

„Answear stvara projekte koji u svojoj esenciji imaju održivost, brigu o planetu te brigu o kupcima. Održivost je utkana u našu korporativnu kulturu, što potvrđuje i brend answear.LAB, koji je također jako dobro prepoznat i na hrvatskom tržištu”, poručila je Sandra Gašparić, country manager Answeara za Hrvatsku.

Answear također nastoji smanjiti prosječno vrijeme naručivanja, jednostavno i učinkovito upravljati zalihama te u procesu predaje narudžbe krajnjem korisniku više koristiti usluge lokalne logistike i kurirske službe. Kako bi se smanjila količina materijala koji se koriste za slanje paketa, svi proizvodi koji se naruče na Answearu kupcima se uvijek šalju u jednom paketu, koji se potom može ponovno iskoristiti za eventualni povrat. Kada govorimo o poslovnim planovima za 2022., iz Answeara najavljuju da planiraju nastavak širenja poslovanja te povećanje broja tržišta na kojima djeluju, kojih je trenutno 10, što uključuje i Hrvatsku.

You may also read!

kupci-maloprodaja-shopp

Inspektori u 490 nadzora zatekli povrede odluke o ograničavanju cijena

Tržišna inspekcija Državnog inspektorata od 7. veljače do 4. travnja obavila je 1.819 nadzora primjene Vladine odluke o ograničavanju

Read More...
IKEA predstavlja novo izdanje legendarne STOCKHOLM kolekcije

IKEA predstavlja novo izdanje legendarne STOCKHOLM kolekcije

Obilježavajući 40. godišnjicu legendarne STOCKHOLM kolekcije, IKEA predstavlja njezino novo izdanje za 2025. Kolekcija se sastoji od 96 pomno

Read More...
Dalibor Kratohvil

HOK traži izmjene Zakona o obveznom zdravstvenom osiguranju u korist obrtnika i radnika

Hrvatska obrtnička komora ponovno je ukazala na probleme s kojima se u poslovanju, a vezano za zdravstveno osiguranje susreću

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design