Eurostat: Hrvatska pri vrhu EU po udjelu poduzeća koja za prodaju koriste vlastitu internetsku stranicu

In Regionalni razvoj
internet

Hrvatska se po udjelu poduzeća, od onih koja se oslanjaju na internetsku prodaju, nalazi pri vrhu liste članica EU koje pritom koriste vlastitu internetsku stranicu ili aplikaciju, dok je s druge strane na začelju kada je u pitanju prodaja proizvoda i usluga putem platformi za internetsku prodaju, pokazuju podaci Eurostata.

Od ukupnog broja poduzeća iz EU s najmanje 10 zaposlenih, njih 16 posto je u 2016. godini zaprimilo narudžbe putem internetske stranice ili aplikacije za internetsku prodaju, navodi se u Eurostatovom izvješću.

Pritom među njima korištenje vlastite internetske stranice ili aplikacije uvelike dominira, pa njih 85 posto prodaje proizvode i usluge tim putem. S druge strane, gotovo četiri od deset poduzetnika, odnosno 39 posto, svoje proizvode i usluge nudi putem jedne od platformi za internetsku trgovinu.

Internetska prodaja uključuje i onu individualnim potrošačima kao i drugim poduzećima, napominju iz statističkog ureda.

Među zemljama članicama EU, najviši udio poduzeća koja za prodaju koriste vlastitu internetsku stranicu ili aplikaciju zabilježen je u Češkoj, 98 posto, zatim Slovačkoj i Finskoj, u obje 97 posto, dok s 96 posto slijede Hrvatska i Island.

Najmanji pak udio bilježe Slovenija, 64 posto, te Njemačka i Luksemburg, obje 75 posto.

Kada su u pitanju poduzeća koja se oslanjaju na prodaju putem interneta, a svoje proizvode i usluge prodaju putem servisa za internetsku prodaju, njihov najviši udio ostvaruje Italija, 54 posto, zatim Njemačka, 52 posto, te Austrija i Poljska, obje 47 posto.

S druge strane, taj udio je najmanji u Češkoj, Hrvatskoj i Finskoj, u svima po 14 posto, navode iz Eurostata.

Prema podacima Eurostata, u Hrvatskoj je 2016. godine svaka sedma kompanija, odnosno njih 14 posto, prodavala proizvode i usluge putem interneta, a 71 posto poduzeća imalo je internetsku stranicu. (H)

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design