Eurostat: Hrvatska pri vrhu EU po udjelu poduzeća koja za prodaju koriste vlastitu internetsku stranicu

In Regionalni razvoj
internet

Hrvatska se po udjelu poduzeća, od onih koja se oslanjaju na internetsku prodaju, nalazi pri vrhu liste članica EU koje pritom koriste vlastitu internetsku stranicu ili aplikaciju, dok je s druge strane na začelju kada je u pitanju prodaja proizvoda i usluga putem platformi za internetsku prodaju, pokazuju podaci Eurostata.

Od ukupnog broja poduzeća iz EU s najmanje 10 zaposlenih, njih 16 posto je u 2016. godini zaprimilo narudžbe putem internetske stranice ili aplikacije za internetsku prodaju, navodi se u Eurostatovom izvješću.

Pritom među njima korištenje vlastite internetske stranice ili aplikacije uvelike dominira, pa njih 85 posto prodaje proizvode i usluge tim putem. S druge strane, gotovo četiri od deset poduzetnika, odnosno 39 posto, svoje proizvode i usluge nudi putem jedne od platformi za internetsku trgovinu.

Internetska prodaja uključuje i onu individualnim potrošačima kao i drugim poduzećima, napominju iz statističkog ureda.

Među zemljama članicama EU, najviši udio poduzeća koja za prodaju koriste vlastitu internetsku stranicu ili aplikaciju zabilježen je u Češkoj, 98 posto, zatim Slovačkoj i Finskoj, u obje 97 posto, dok s 96 posto slijede Hrvatska i Island.

Najmanji pak udio bilježe Slovenija, 64 posto, te Njemačka i Luksemburg, obje 75 posto.

Kada su u pitanju poduzeća koja se oslanjaju na prodaju putem interneta, a svoje proizvode i usluge prodaju putem servisa za internetsku prodaju, njihov najviši udio ostvaruje Italija, 54 posto, zatim Njemačka, 52 posto, te Austrija i Poljska, obje 47 posto.

S druge strane, taj udio je najmanji u Češkoj, Hrvatskoj i Finskoj, u svima po 14 posto, navode iz Eurostata.

Prema podacima Eurostata, u Hrvatskoj je 2016. godine svaka sedma kompanija, odnosno njih 14 posto, prodavala proizvode i usluge putem interneta, a 71 posto poduzeća imalo je internetsku stranicu. (H)

You may also read!

Luka Modrić i dalje brend ambasador PBZ Grupe

Luka Modrić i dalje brend ambasador PBZ Grupe

Luka Modrić, najbolji hrvatski nogometaš svih vremena nastavlja svoju uspješnu suradnju s PBZ Grupom kao ambasador brenda. Ova suradnja

Read More...
nekretnina

Uloga posrednika važna za stabilnost tržišta nekretnina

Razvojem tržišta nekretnina u Hrvatskoj, došlo je do porasta broja agencija u zadnje dvije godine. Posljedično, veći broj sudionika

Read More...
Share a Coke

„Share a Coke“ se vraća – pronađi svoje ime na legendarnoj bočici i podijeli čaroliju s drugima

Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design