Financial Times proglasio BAT europskim liderom u zaštiti klime

In Tvrtke i tržišta
bat

Poznati međunarodni poslovni list, Financial Times, BAT-u je dodijelio titulu lidera u zaštiti klime (Climate Leader) među europskim kompanijama. Lista Financial Timesa, koju je sastavila istraživačka tvrtka Statista, pokazuje da europske kompanije ulažu značajne napore u borbi protiv klimatskih promjena.

BAT se u svom najnovijem izvješću o održivom poslovanju (ESG izvješće o ekološkom, društvenom i korporativnom upravljanju za 2020. godinu), obvezao postići ugljičnu neutralnost u cijelom svom lancu vrijednosti do 2050. godine. Uz smanjenje ugljičnog otiska, kompanija je postavila cilj koristiti 30 posto reciklirane vode do 2025. te se u istom vremenskom periodu obvezala certificirati 100 posto svojih proizvodnih lokacija certifikatom Saveza za upravljanje vodama (AWS).

“BAT je iznimno predan tome da bude odgovorna kompanija i da smanji svoj utjecaj na okoliš. Jako smo zadovoljni što nas je Financial Times proglasio jednim od lidera među kompanijama koje predvode borbu protiv klimatskih promjena”, izjavio je Kingsley Wheaton, glavni direktor marketinga BAT-a.

Ekološko, društveno i korporativno upravljanje ključan je dio BAT-ove korporativne strategije izgradnje boljeg sutra – smanjujući utjecaj svog poslovanja na zdravlje nudeći potrošačima veći izbor manje rizičnih proizvoda (A Better Tommorrow™). Kompanija na taj način ulaže i u podizanje standarda održivog poslovanja. Ova posljednje priznanje Financial Timesa samo je jedno od brojnih priznanja za napore koje tvrtka ulaže u društveno odgovorno poslovanje.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design