Franck dobio najvišu razinu usklađenosti s IFS Food standardom

In DOP
Franck

U Francku je uspješno završen certifikacijski audit u skladu s međunarodno priznatim IFS Food standardom, a kompanija je tako osigurala IFS certifikat s najvišom mogućom razinom usklađenosti.

Franck je prošle godine, prilikom inicijalnog procesa certifikacije za IFS Food dobio najvišu razinu usklađenosti, a ove je godine taj najviši nivo izvrsnosti dodatno potvrdio. Uvidom u cjelokupnu dokumentaciju sustava upravljanja kvalitetom i sigurnošću hrane, proizvodnim procesom i mjerama za analizu poboljšanja, auditori certifikacijske kuće Det Norske Veritas (DNV) Franckov sustav su ocijenili najvišom mogućom ocjenom tzv. „higher level“.

„IFS certifikat znači stabilnost zajamčene razine kvalitete i sigurnosti prehrambenih proizvoda privatnih robnih marki. Ovime Franck još jednom potvrđuje izvrsnost proizvodnih procesa i visokih standarda kvalitete koji su u 125 godina postojanja kompanije oduvijek bili temelj poslovanja“, istaknula je Zdenka Milinović Bujan, direktorica za osiguranje kvalitete.

International Featured Standard Food je međunarodna norma koju su 2002. godine pokrenuli njemački maloprodajni lanci, a kojom se jamči sigurnost i visoka razina kvalitete u proizvodnji prehrambenih proizvoda privatnih robnih marki trgovačkih lanaca.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design