Franck predstavio slavljenički Weekend espresso

In Brandovi
1-Franck predstavio slavljenicki Weekend espresso

„Single origin“ kava za slavljenje novih i starih poznanstava – Franck predstavio slavljenički Weekend espresso ekskluzivno za 10. godišnjicu Weekend Media festivala

Franck, ponosni pokrovitelj pravog druženja, slavi 125 godina te se uvijek vodi parolom kako šalica omiljenog toplog napitka najbolje ide uz društvo naših najdražih, bilo da su u pitanju prijatelji, kolege ili obitelj. Stoga je Franck odlučio obilježiti 10. godišnjicu Weekend Media Festivala, mjesta gdje ljudi stvaraju nova doživotna poznanstva, posebnim espressom osmišljenim ekskluzivno za posjetitelje ovogodišnjeg Weekenda.

Kava posebno osmišljena samo za 10. Weekend je „single origin“ te dolazi iz regije Harrar iz Etiopije, a karakterizira ju slatkasta aroma meda i poljskog cvijeća uz snažan „aftertaste“. Riječ je o visokokvalitetnoj sorti arabice – ETHIOPIA – yirgachefe kochere natural process – pripremljenoj eksperimentalnom metodom prženja na topli zrak.

Weekend Media Festival sinonim je za druženje i dobru zabavu, a kako bi se dodatno istaknula vrijednost stvaranja kvalitetnih dugotrajnih odnosa, i Franck je odlučio dati svoj doprinos i obogatiti festival čiji je glavni temelj zabava, edukacija i provođenje vremena s kolegama i suradnicima.

Tijekom Weekend Media Festivala, koji se održava od 21. do 24. rujna, Franck će na odabranim mjestima nuditi posjetiteljima slavljenički Weekend espresso, čija će aroma opijati prostorije i razbuditi staru Tvornicu duhana Rovinj. Ovim potezom Franck se još jednom profilirao kao brend koji povezuje iskustvo ispijanja kave s prijateljstvom, ljubavi i stvaranju životnih spona između onih koji u kratkim pauzama provode svoje vrijeme uz topli gutljaj i dobro društvo.

You may also read!

OECD

OECD: Njemačko gospodarstvo dogodine će krenuti prema rastu

Njemačko gospodarstvo ovu će godinu završiti s krhkim rastom od 0,3 posto, 2026. s jednim postotkom, a 2027. sa

Read More...
Više od 98 tisuća kupaca dm-a podržalo sedmo izdanje projekta Pink Ribbon

Više od 98 tisuća kupaca dm-a podržalo sedmo izdanje projekta Pink Ribbon

Primopredajom donacije vrijedne 13.111,46 eura, u ponedjeljak 1. prosinca završeno je sedmo izdanje projekta Pink Ribbon, u kojem su

Read More...
Svjetski kongres poduzetnika, Slovenija 2025

Svjetski kongres poduzetnika – Slovenija 2025

Poduzetnici su svojim inovativnim pristupima i odgovornom praksom ključni pokretači usmjeravanja društva prema razvoju i općem poboljšanju. Nedavnim održavanjem V.

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design