Zvijezdino ulje već treću godinu brend broj 1 u Hrvatskoj

In Promocije / novi proizvodi
Zvijezda

Neizostavni proizvod svakog kućanstva je ulje, a domaći potrošači slažu se kako je najsnažniji brend u Hrvatskoj Zvijezda suncokretovo ulje.

Potvrdilo je to istraživanje Ipsosa BRANDpuls* koje je u 1. valu 2020. obuhvatilo 1.363 brendova u 69 kategorija u kojem je Zvijezda suncokretovo ulje treću godinu za redom proglašeno brendom broj 1 u Hrvatskoj.

Suncokretovo ulje jedno je od najčešće korištenih ulja u svakodnevnoj pripremi hrane, a u Zvijezdi se već desetljećima proizvodi postupkom rafinacije suncokretovog ulja, dobivenog iz najkvalitetnijeg sjemena suncokreta. Praktično je jer se, zbog svoje visoke točke dimljenja, može koristiti i za pečenje, kuhanje kao i prženje, a odlikuje se i visokim udjelom vitamina E.

– Zvijezda suncokretovo ulje naš je najprodavaniji i najprepoznatljiviji proizvod koji je opet proglašen prvim izborom potrošača. Nalazi se u gotovo svakom kućanstvu u Hrvatskoj i iznimno smo ponosni što smo ponovo potvrdili poziciju brenda broj 1, pogotovo u ovom izazovnom razdoblju u kojem su naši djelatnici pokazali još veći angažman i odgovornost kako bi osigurali opskrbu stanovništva ovom strateški važnom namirnicom, izjavio je Tihomir Adam, direktor Zvijezde.

Osim ulja, u top 15 brendova nalazi se i Zvijezda delikates majoneza i to na 4. mjestu, Stolni margarini su brend broj 6, Zvijezda ketchup je na 9. mjestu, dok je namaz Margo 11. brend u Hrvatskoj.

Istraživanje pokazuje snagu brenda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora „BRANDScore“ koji omogućava usporedbu različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekte odnosa potrošača prema brendu; od emocionalnih aspekata koji najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije brenda u svijesti potrošača do toga koliko ga često koriste.

You may also read!

Predstavnici Texo Moliora i PBZ tim

Texo Molior novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
World-Bank

Hitna ulaganja u sigurnost opskrbe vodom ključna za klimatsku otpornost u Europi i središnjoj Aziji

Prema danas objavljenom izvješću Svjetske banke o sigurnosti opskrbe vodom u Europi i središnjoj Aziji „A Blueprint for Resilience:

Read More...
Pevex

PEVEX kupio zemljište u Varaždinu, počinje graditi prodajni centar

PEVEX d.d. ovogodišnji investicijski ciklus nastavlja kupovinom zemljišta u Varaždinu. Kompanija je kupila gotovo 23 000 četvornih metara zemljišta

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design