Gavrilović: Što biste ‘JELI’?

In Brandovi
JELI proizvodi

Gavrilović više od tri stoljeća uspješno pogađa misli generacija gurmana. Nije iznimka nova ‘JELI’ kampanja parizera i hrenovki kojoj nisu odoljeli ljubitelji konkretnog griza Mate Janković, Andrea Andrassy i mnogi drugi. Pridružite se i vi ‘JELI’ ekipi od 10. svibnja do 23. lipnja uz brojna iznenađenja diljem Hrvatske.

Dugo se poznajemo i naučili smo što volite. Neki bi ‘JELI’ nakon napornog dana, neki bi ‘JELI’ u posebnim trenucima, a neki bi ‘JELI’ uvijek. Bez obzira na to u kojem se opisu pronalazite, Gavrilović ima provjereno dobar izbor – novi brend ‘JELI’ koji obuhvaća hrenovke i parizere od svinjetine i piletine koji su stvoreni da biste ih ‘JELI’ u svakom trenutku.

‘Parizeri i hrenovke s razlogom su jedan od vodećih izbora naših kupaca koji cijene spoj vrhunskog mesa, originalne recepture i užitka u hrani. Upravo iz tog razloga smo pokrenuli kampanju ‘JELI’ koja u prvi plan stavlja upravo one proizvode koje ljubitelji Gavrilovića rado imaju pri ruci, odnosno u hladnjaku. Među njima su i naši poznati gurmani Mate Janković, Andrea Andrassy i mnogi drugi ljubitelji Gavrilovića koji će, u sklopu kampanje od Zagreba, Rijeke do Splita, prirediti pravi gastro doživljaj uz posebno iznenađenje koje za sada držimo u tajnosti’, izjavio je Trpimir Lovreković, Direktor Marketinga Gavrilovića.

A kako biste u rekordnom roku pronašli ‘JELI’ hrenovke i parizere na policama trgovina, Gavrilović ih je ‘odjenuo’ u različita pakiranja. Tamna nijansa narančaste za one koji daju prednost asortimanu od svinjetine, a svjetlija nijansa za ljubitelje piletine.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design