Zahvaljujući svojoj izuzetno raznolikoj paleti boja i završnih slojeva, prošireni GROHE asortiman podiže individualni dizajn kupaonice na novu razinu.
- Svjetski trend individualnosti dolazi i u kupaonice. Ljudi sve više žude za iskorakom iz predvidive uniformnosti digitalnog doba. Tome je osobito tako kada se razbijaju granice među životnim prostorima u našim domovima
- Prošireni asortiman Essence robne marke GROHE kreativnom umu nudi izuzetno bogat izbor: Najšira moguća lepeza boja, završnih slojeva i prikladnih proizvoda – za gotovo beskonačne kreativne mogućnosti u dizajnu kupaonice te savršeni sklad s okolinom
- Ta sloboda izbora dolazi uz nevjerojatno dosljedan omekšani i humanizirani dizajn nudeći najbolju kvalitetu u novom individualističkom dobu dizajna kupaonica
Magičan izbor: izuzetno široka paleta luksuznih boja i suvremenih završnih slojeva
Prijatelji će nam zavidjeti na jedinstveno opremljenom dnevnom boravku, kuhinji sa svim tim originalnim priborom ili na biranom ukusu u uređenju kupaonice. No kada je riječ o kupaonici, zadovoljavamo se svijećama i ručnicima u boji koji dodaju svježinu inače pustoj bjelini. No tomu je došao kraj! Kupaonica dobiva veći značaj u domu. Ljudima je potreban način na koji će izraziti svoj jedinstveni stil pa proširena kolekcija Essence robne marke GROHE nudi bogatu raznovrsnost u 10 mogućih kombinacija luksuznih boja i modernih završnih slojeva. Inspirirani najnovijim svjetskim trendovima pažljivo su birani da pristaju uz svaki stil kupaonice i svaku boju okoline. Svi završni slojevi i boje skladno pristaju u visokokontrastna, srednjokontrastna okruženja kao i u tonirana okruženja. Osim toga, njihovi nazivi odražavaju njihovu ljepotu: Cool Sunrise, Warm Sunset, Hard Graphite i Nickel.
Raznolikost susreće dosljednost: Dizajnerski jezik Essence
Ova nova sloboda izbora dolazi uz nevjerojatnu dosljednost u dizajnu, sa svakom mlaznicom i ručicom gotovo identičnom pri svim tipovima proizvoda. Luksuzni samostojeći tuš, miješalica za kadu montirana na pod, ili prvoklasna miješalica za umivaonik u veličinama od S do XL. Prikladni dodatni pribor poput prvoklasnog držača za ručnike ili posudica za sapun: Svi govore istim dizajnerskim jezikom suptilnih i delikatnih prijelaza i jednostavne, nenametljive geometrije.
Geometrijska struktura dizajna temelji se na koncentričnim cilindrima. U proširenoj je liniji pomalo omekšana i humanizirana. Uvođenje kontroliranih organskih prijelaza donosi sklad svakom konceptu interijera, bešavno povezujući proizvode u svim dijelovima kupaonice. Time se uvelike doprinosi ukupno visokoj fleksibilnosti proširenog asortimana Essence proizvoda, prilagođavajući se gotovo svakom stilu kupaonice, bilo da je riječ o klasičnom luksuzu, vrhunskom vintage stilu ili prirodnoj atmosferi dobrog osjećaja.
Pedantnom predanošću i posvećenosti detaljima čistoća i modernost ponovno se definira na ljudski način koji je senzualan i istovremeno minimalan. Ova deviza savršeno se očituje u redizajniranoj ručici. „Ručicu smo lagano proširili, dajući tako korisniku senzualno iskustvo uz preciznost i kontrolu kakvu prije nisu iskusili”, objašnjava Michael Seum, dopredsjednik odjela za dizajn tvrtke GROHE.
Nagrađivani dizajn susreće najvišu kvalitetu
Sve ove karakteristike slažu se s brojnim izuzetno naprednim tehničkim karakteristikama, primjerice: GROHE Aqua Guide optimalno usmjerava mlaz vode u umivaonik, sprečavajući prskanje. GROHE SilkMove® omogućuje postepenu, preciznu regulaciju protoka i temperature. Naravno, Essence utjelovljuje dobro poznatu, dugovječnu GROHE kvalitetu.
Essence je zahvaljujući svojoj nadmoći u svakom pogledu osvojio brojne prestižne međunarodne nagrade, a neke od njih su Iconic Award Interior Innovation, Good Design Award ili iF Product Design Award. Essence je podigao letvicu kad je riječ o dizajnu kupaonica te mu se arhitekti, dizajneri i kupci prirodno okreću kao prvom izboru, što će činiti i u narednim godinama.
O tvrtki GROHE
GROHE je vodeći svjetski dobavljač sanitarnih instalacija i globalna robna marka, usmjeren na plasiranje inovativnih proizvoda za isporuku vode. GROHE desetljećima predano radi na vrijednostima robne marke u pogledu tehnologije, kvalitete, dizajna i održivosti. A sve to odražava ustrajnost tvrtke GROHE u stvaranju izvanrednih iskustava i pružanju „Pure Freude an Wasser”. Zahvaljujući aktivnostima projektiranja, inoviranja i osmišljavanja dizajna koje se u potpunosti odvijaju u Njemačkoj, GROHE proizvodi nose oznaku kvalitete „Made in Germany”, čime se u konačnici jača povjerenje kupaca u tu robnu marku.
Sva postrojenja u GROHE proizvodnoj mreži koriste se visokopreciznim proizvodnim inženjeringom prilikom osiguranja sukladnosti s dosljedno visokim GROHE standardima. Na taj način GROHE osigurava da njegovi proizvodi budu dostojni beskompromisnih zahtjeva u pogledu izrade i funkcionalnosti. Samo u zadnjih deset godina uspjeh tvrtke GROHE dobio je potvrdu u više od 240 nagrada za dizajn i inovaciju te je tvrtka postala jednom od tri „Najodrživije kompanije u Njemačkoj za 2015.” Brojni eksponirani projekti diljem svijeta opremljeni su GROHE proizvodima, što govori u prilog tomu da arhitekti, dizajneri i razvojni inženjeri preferiraju tu robnu marku.
Godine 2014. GROHE je postao dio međunarodnog portfelja robnih marki grupacije LIXIL. GROHE ima koristi od aktivnog prijenosa znanja u grupaciji i prilici da otvori nove proizvodne segmente te da brže i učinkovitije dođe do inovacija. LIXIL je svjetski predvodnik tržišta na području sanitarne opreme kao i vodeći japanski dobavljač građevinskih materijala, proizvoda i usluga za stambene potrebe.