GROHE Essence – najveća sloboda izbora

In Brandovi
Michael Seum

Zahvaljujući svojoj izuzetno raznolikoj paleti boja i završnih slojeva, prošireni GROHE asortiman podiže individualni dizajn kupaonice na novu razinu.

  • Svjetski trend individualnosti dolazi i u kupaonice. Ljudi sve više žude za iskorakom iz predvidive uniformnosti digitalnog doba. Tome je osobito tako kada se razbijaju granice među životnim prostorima u našim domovima
  • Prošireni asortiman Essence robne marke GROHE kreativnom umu nudi izuzetno bogat izbor: Najšira moguća lepeza boja, završnih slojeva i prikladnih proizvoda – za gotovo beskonačne kreativne mogućnosti u dizajnu kupaonice te savršeni sklad s okolinom
  • Ta sloboda izbora dolazi uz nevjerojatno dosljedan omekšani i humanizirani dizajn nudeći najbolju kvalitetu u novom individualističkom dobu dizajna kupaonica

Magičan izbor: izuzetno široka paleta luksuznih boja i suvremenih završnih slojeva

Prijatelji će nam zavidjeti na jedinstveno opremljenom dnevnom boravku, kuhinji sa svim tim originalnim priborom ili na biranom ukusu u uređenju kupaonice. No kada je riječ o kupaonici, zadovoljavamo se svijećama i ručnicima u boji koji dodaju svježinu inače pustoj bjelini. No tomu je došao kraj! Kupaonica dobiva veći značaj u domu. Ljudima je potreban način na koji će izraziti svoj jedinstveni stil pa proširena kolekcija Essence robne marke GROHE nudi bogatu raznovrsnost u 10 mogućih kombinacija luksuznih boja i modernih završnih slojeva. Inspirirani najnovijim svjetskim trendovima pažljivo su birani da pristaju uz svaki stil kupaonice i svaku boju okoline. Svi završni slojevi i boje skladno pristaju u visokokontrastna, srednjokontrastna okruženja kao i u tonirana okruženja. Osim toga, njihovi nazivi odražavaju njihovu ljepotu: Cool Sunrise, Warm Sunset, Hard Graphite i Nickel.

izuzetno široka paleta luksuznih boja i suvremenih završnih slojevaRaznolikost susreće dosljednost: Dizajnerski jezik Essence

Ova nova sloboda izbora dolazi uz nevjerojatnu dosljednost u dizajnu, sa svakom mlaznicom i ručicom gotovo identičnom pri svim tipovima proizvoda. Luksuzni samostojeći tuš, miješalica za kadu montirana na pod, ili prvoklasna miješalica za umivaonik u veličinama od S do XL. Prikladni dodatni pribor poput prvoklasnog držača za ručnike ili posudica za sapun: Svi govore istim dizajnerskim jezikom suptilnih i delikatnih prijelaza i jednostavne, nenametljive geometrije.

Geometrijska struktura dizajna temelji se na koncentričnim cilindrima. U proširenoj je liniji pomalo omekšana i humanizirana. Uvođenje kontroliranih organskih prijelaza donosi sklad svakom konceptu interijera, bešavno povezujući proizvode u svim dijelovima kupaonice. Time se uvelike doprinosi ukupno visokoj fleksibilnosti proširenog asortimana Essence proizvoda, prilagođavajući se gotovo svakom stilu kupaonice, bilo da je riječ o klasičnom luksuzu, vrhunskom vintage stilu ili prirodnoj atmosferi dobrog osjećaja.

Pedantnom predanošću i posvećenosti detaljima čistoća i modernost ponovno se definira na ljudski način koji je senzualan i istovremeno minimalan. Ova deviza savršeno se očituje u redizajniranoj ručici. „Ručicu smo lagano proširili, dajući tako korisniku senzualno iskustvo uz preciznost i kontrolu kakvu prije nisu iskusili”, objašnjava Michael Seum, dopredsjednik odjela za dizajn tvrtke GROHE.

Nagrađivani dizajn susreće najvišu kvalitetu

Sve ove karakteristike slažu se s brojnim izuzetno naprednim tehničkim karakteristikama, primjerice: GROHE Aqua Guide optimalno usmjerava mlaz vode u umivaonik, sprečavajući prskanje. GROHE SilkMove® omogućuje postepenu, preciznu regulaciju protoka i temperature. Naravno, Essence utjelovljuje dobro poznatu, dugovječnu GROHE kvalitetu.

Essence je zahvaljujući svojoj nadmoći u svakom pogledu osvojio brojne prestižne međunarodne nagrade, a neke od njih su Iconic Award Interior Innovation, Good Design Award ili iF Product Design Award. Essence je podigao letvicu kad je riječ o dizajnu kupaonica te mu se arhitekti, dizajneri i kupci prirodno okreću kao prvom izboru, što će činiti i u narednim godinama.

O tvrtki GROHE
GROHE je vodeći svjetski dobavljač sanitarnih instalacija i globalna robna marka, usmjeren na plasiranje inovativnih proizvoda za isporuku vode. GROHE desetljećima predano radi na vrijednostima robne marke u pogledu tehnologije, kvalitete, dizajna i održivosti. A sve to odražava ustrajnost tvrtke GROHE u stvaranju izvanrednih iskustava i pružanju „Pure Freude an Wasser”. Zahvaljujući aktivnostima projektiranja, inoviranja i osmišljavanja dizajna koje se u potpunosti odvijaju u Njemačkoj, GROHE proizvodi nose oznaku kvalitete „Made in Germany”, čime se u konačnici jača povjerenje kupaca u tu robnu marku.

Sva postrojenja u GROHE proizvodnoj mreži koriste se visokopreciznim proizvodnim inženjeringom prilikom osiguranja sukladnosti s dosljedno visokim GROHE standardima. Na taj način GROHE osigurava da njegovi proizvodi budu dostojni beskompromisnih zahtjeva u pogledu izrade i funkcionalnosti. Samo u zadnjih deset godina uspjeh tvrtke GROHE dobio je potvrdu u više od 240 nagrada za dizajn i inovaciju te je tvrtka postala jednom od tri „Najodrživije kompanije u Njemačkoj za 2015.” Brojni eksponirani projekti diljem svijeta opremljeni su GROHE proizvodima, što govori u prilog tomu da arhitekti, dizajneri i razvojni inženjeri preferiraju tu robnu marku.

Godine 2014. GROHE je postao dio međunarodnog portfelja robnih marki grupacije LIXIL. GROHE ima koristi od aktivnog prijenosa znanja u grupaciji i prilici da otvori nove proizvodne segmente te da brže i učinkovitije dođe do inovacija. LIXIL je svjetski predvodnik tržišta na području sanitarne opreme kao i vodeći japanski dobavljač građevinskih materijala, proizvoda i usluga za stambene potrebe.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design