GROHE osvaja prestižnu nagradu Red Dot Award 2021 za svoju digitalnu platformu GROHE X

In Promocije / novi proizvodi
grohe

Samo nekoliko mjeseci nakon pokretanja središta za digitalno iskustvo GROHE X, međunarodno priznata nagrada Red Dot Award Brands & Communication Design 2021 u kategoriji “Digitalna rješenja” dodijeljena je tvrtki GROHE, vodećem svjetskom brendu za cjelovita kupaonska rješenja i kuhinjske slavine.

Profesor dr. Peter Zec, pokretač i izvršni direktor Red Dota, naglasio je važnost digitalnih rješenja za uspjeh brendova i tvrtki – posebno danas: „Kao dobitnik nagrade, GROHE je dokazao da razmišlja izvan okvira“. Brend zna brzo djelovati u kriznim situacijama i koristiti preokrete za nove pristupe dizajnu. Na taj način svladavaju važne izazove i daju vrijedan doprinos daljnjem razvoju društva”.

Iskustvo brenda danas i sutra
S GROHE X, LIXIL EMENA je razvio prvu digitalnu platformu ove vrste u industriji za svoj GROHE sanitarni brend zajedno sa jakim partnerima VOK DAMS, IBM i D’art. Kao sadržajno središte prilagođeno interesima B2B ciljnih skupina za prezentaciju proizvoda, inspiraciju i prijenos znanja u kombinaciji s mogućnostima razmjene sa stručnjacima, te ponude usmjerene na usluge poput tutoriala i specijalističkih događaja, GROHE X omogućuje posjetiteljima da dožive brend pojedinačno i individualno. Od lansiranja sredinom ožujka ove godine, GROHE X brzo se pokazao uspješnim. Izvanredan broj posjetitelja – trenutno 2.500 dnevno – dokazuje da je GROHE X kreativno rješenje za komunikacijske izazove današnjice i budućnosti. GROHE X se stoga smatra pokretačem inovacija sam po sebi, koji ne služi kao zamjena za tradicionalnu komunikaciju, već kao polazište za novu eru predstavljanja brenda i komunikacije u B2B svijetu: GROHE X se već predstavlja kao alternativa koja je dovoljno fleksibilna da ide u korak s brzim razvojem komunikacije.

“GROHE X je mnogo više od zamjene digitalnog sajma, a 35.000 posjetitelja i 70.000 pregleda samo u prvom tjednu dokazali su da smo u pravu”, komentirao je Jonas Brennwald, voditelj LIXIL EMENA i suizvršni direktor Grohe AG. „Platforma je osmišljena tako da savršeno pozicionira našu komunikaciju za budućnost. Oduševljeni smo što smo s nagradom Red Dot sada dobili i međunarodnu potvrdu da smo stvorili nešto što nije samo dobro osmišljeno, već je i iznimno uspješan alat za komunikaciju s brendom.”

Nagrada Red Dot Award “Brendovi i Komunikacijski dizajn”
S oko 20.000 prijava, godišnja nagrada Red Dot Award jedna je od najvećih dizajnerskih natjecanja na svijetu. Početak seže u 1955. godinu, a poznata nagrada Red Dot odavno se etablirala kao jedan od najtraženijih pečata kvalitete za dobar dizajn. Od proizvoda, komunikacije s brendom i kreativnih projekata do dizajna koncepata i prototipova, nagrada Red Dot Award dokumentira najvažnije svjetske trendove.

You may also read!

maja-bogovic

Registar franšiza – podrška poduzetništvu i jačanju franšiznog sektora

Hrvatska gospodarska komora izradila je Registar franšiza kao potporu stvaranju franšizne mreže u Hrvatskoj i daljem razvoju ovog modela

Read More...
Vindija

Vindija obilježila 40 godina kozarstva i suradnje s proizvođačima kozjeg mlijeka

Vindija d.d. obilježila je 40 godina uspješnog razvoja kozarstva i plodonosne suradnje s proizvođačima kozjeg mlijeka. Svečani skup održan

Read More...
Couple stands between Bugatti and Lamborgini somewhere in Monte

Najveća i najpopularnija kasina u Europi

Kasina oduvijek privlače ljubitelje igara na sreću, luksuza i zabave. Europa, kao kontinent s bogatom poviješću i raznolikim kulturnim

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design