GROHE osvaja prestižnu nagradu Red Dot Award 2021 za svoju digitalnu platformu GROHE X

In Promocije / novi proizvodi
grohe

Samo nekoliko mjeseci nakon pokretanja središta za digitalno iskustvo GROHE X, međunarodno priznata nagrada Red Dot Award Brands & Communication Design 2021 u kategoriji “Digitalna rješenja” dodijeljena je tvrtki GROHE, vodećem svjetskom brendu za cjelovita kupaonska rješenja i kuhinjske slavine.

Profesor dr. Peter Zec, pokretač i izvršni direktor Red Dota, naglasio je važnost digitalnih rješenja za uspjeh brendova i tvrtki – posebno danas: „Kao dobitnik nagrade, GROHE je dokazao da razmišlja izvan okvira“. Brend zna brzo djelovati u kriznim situacijama i koristiti preokrete za nove pristupe dizajnu. Na taj način svladavaju važne izazove i daju vrijedan doprinos daljnjem razvoju društva”.

Iskustvo brenda danas i sutra
S GROHE X, LIXIL EMENA je razvio prvu digitalnu platformu ove vrste u industriji za svoj GROHE sanitarni brend zajedno sa jakim partnerima VOK DAMS, IBM i D’art. Kao sadržajno središte prilagođeno interesima B2B ciljnih skupina za prezentaciju proizvoda, inspiraciju i prijenos znanja u kombinaciji s mogućnostima razmjene sa stručnjacima, te ponude usmjerene na usluge poput tutoriala i specijalističkih događaja, GROHE X omogućuje posjetiteljima da dožive brend pojedinačno i individualno. Od lansiranja sredinom ožujka ove godine, GROHE X brzo se pokazao uspješnim. Izvanredan broj posjetitelja – trenutno 2.500 dnevno – dokazuje da je GROHE X kreativno rješenje za komunikacijske izazove današnjice i budućnosti. GROHE X se stoga smatra pokretačem inovacija sam po sebi, koji ne služi kao zamjena za tradicionalnu komunikaciju, već kao polazište za novu eru predstavljanja brenda i komunikacije u B2B svijetu: GROHE X se već predstavlja kao alternativa koja je dovoljno fleksibilna da ide u korak s brzim razvojem komunikacije.

“GROHE X je mnogo više od zamjene digitalnog sajma, a 35.000 posjetitelja i 70.000 pregleda samo u prvom tjednu dokazali su da smo u pravu”, komentirao je Jonas Brennwald, voditelj LIXIL EMENA i suizvršni direktor Grohe AG. „Platforma je osmišljena tako da savršeno pozicionira našu komunikaciju za budućnost. Oduševljeni smo što smo s nagradom Red Dot sada dobili i međunarodnu potvrdu da smo stvorili nešto što nije samo dobro osmišljeno, već je i iznimno uspješan alat za komunikaciju s brendom.”

Nagrada Red Dot Award “Brendovi i Komunikacijski dizajn”
S oko 20.000 prijava, godišnja nagrada Red Dot Award jedna je od najvećih dizajnerskih natjecanja na svijetu. Početak seže u 1955. godinu, a poznata nagrada Red Dot odavno se etablirala kao jedan od najtraženijih pečata kvalitete za dobar dizajn. Od proizvoda, komunikacije s brendom i kreativnih projekata do dizajna koncepata i prototipova, nagrada Red Dot Award dokumentira najvažnije svjetske trendove.

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna pao, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica prošloga tjedna pale jer se očekuje usporavanje rasta američkog gospodarstva, dok su europski

Read More...
Valamar

Poduzetnici u turizmu upozoravaju na otežano zapošljavanje stranaca

Turistički poduzetnici upozoravaju ovih dana na poteškoće u zapošljavanju stranih radnika zbog nove regulative, žaleći se da će to

Read More...
Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design