Grupa Podravka u prvom tromjesečju ove godine nastavlja s rekordnim poslovnim rezultatima

In Tvrtke i tržišta
Podravka

Nakon 2018. godine koja je bila jedna od najuspješnijih poslovnih godina u dugogodišnjoj povijesti, Grupa Podravka nastavlja s rekordnim poslovnim rezultatima i u prvom tromjesečju ove godine.

Nadzorni odbor Podravke d.d. na današnjoj je sjednici potvrdio nerevidirane rezultate poslovanja Grupe Podravka za 1. – 3. 2019. godine te izrazio veliko zadovoljstvo ostvarenjem najboljeg operativnog rezultata i najviše operativne dobiti prvog tromjesečja u dugogodišnjoj Podravkinoj povijesti. Posebno vrijedi istaknuti činjenicu kako je navedeno ostvarenje rezultat organskog rasta bez izvanrednih utjecaja, što dodatno potvrđuje uspješnost poslovanja Grupe Podravka u prvom tromjesečju.

Neto dobit Grupe Podravka za prvo tromjesečje ove godine iznosila je 80,1 milijun kuna što predstavlja značajan rast od 14,8 posto u odnosu na usporedno razdoblje prošle godine kada je ostvareno 69,8 milijuna kuna. Rast prodaje profitabilnog asortimana uz istovremenu kontrolu operativnih troškova rezultiralo je dvoznamenkastim rastom profitabilnosti na svim razinama poslovanja.

Prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 1.017,4 milijuna kuna što predstavlja rast od 28,6 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje godinu ranije, čime su prvi put u povijesti u prvome tromjesečju ostvareni prihodi od prodaje viši od milijardu kuna. Ostvarenje rekordnih prihoda od prodaje rezultat je rasta prihoda oba poslovna segmenta, Prehrane i Farmaceutike, pri čemu je snažniji doprinos došao od prehrambenog segmenta.

Segment Prehrane ostvario je (unatoč pomaku prodajnih aktivnosti povezanih s preduskrsnim razdobljem) 815,5 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja rast od 25,7 milijuna kuna odnosno 3,3 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije. Najveći rast od 10,5 milijuna kuna ostvaren je kod Poslovnog programa Dječja hrana, slastice i snack, Poslovnog programa Kulinarstvo od 6,2 milijuna kuna te Poslovnog programa Riba od 5,1 milijun kuna.

Drugi segment Grupe Podravka, Farmaceutika, ostvarila je 201,9 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja rast od 2,9 milijuna kuna, odnosno 1,4 posto u odnosu na usporedno razdoblje, čime je ovaj segment prvi put u dugogodišnjoj povijesti u prvome tromjesečju ostvario prihode od prodaje više od 200 milijuna kuna.

Kada je riječ o realizaciji prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći relativni porast zabilježen je u regiji Zapadna Europa i prekooceanske zemlje i to u iznosu od 6,8 posto te regiji Istočna Europa 4,8 posto. Regija Adria, kao najznačajnija regija u okviru Grupe Podravka, zabilježila je značajan rast prihoda od prodaje u iznosu od 3,7 posto, odnosno povećala je prihode od prodaje za 25 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje godinu ranije.

Fokus menadžmenta u nastavku godine bit će na tradicionalna tržišta na kojima je Grupa Podravka već etablirani proizvođač, na ulaganje u daljnji razvoj vlastitih brandova i inoviranje proizvoda te na daljnje učinkovito upravljanje troškovima.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design