Grupacija Kofola povećala je prihode u prvom tromjesečju

In Tvrtke i tržišta
Kofola

Prodaja grupacije Kofola povećala se u prvom tromjesečju za 10.9% – isključujući poljski segment, uključujući Poljsku – prodaja grupacije porasla je za 6.7%. Ekonomski pokazatelj EBITDA povećao se za 23.2%.

“Rezultati prvog tromjesečja potvrdili su trend rasta iz zadnjeg tromjesečja 2017. i smatramo ih vrlo pozitivnima. Mislim da daju razloga za optimistične prognoze s obzirom na trenutno toplo vrijeme,” kaže Daniel Buryš, financijski direktor grupacije Kofola, i nastavlja: “Jer tradicionalno rastemo u Češkoj i Slovačkoj te jadranskoj regiji.”

Na češkom tržištu Kofola je povećala prodaju za 14%. Ovo povećanje uglavnom je rezultat većih prodaja pića Kofola, Rajec i Vinea. Na slovačkom tržištu prodaja Kofole porasla je za 3,4% u odnosu na prošlu godinu. Pored navedenih marki, potrošači su također kupili više napitaka Rauch.

Pozitivne brojke također dolaze iz najuspješnijeg tržišta na kojem Kofola djeluje, jadranske regije. Prodaja je tu porasla za 17,2 posto. To je uglavnom zbog Hrvatske, gdje su naše aktivnosti generirale rast prihoda od nekoliko desetaka posto. U Poljskoj je početkom 2018. godine Kofola počela distribuirati čaj Nestea.

Grupa je također bila uspješna u području zdravijih proizvoda. Prodaja vlastitog branda UGO porasla je za 32,4%, što je uglavnom zahvaljujući tzv. “freshbarovima” i “salaterijama” kojih ima 82. U prvom tromjesečju 2018. godine Kofola je napravila još jedan značajan korak u ovom segmentu kupnjom 100% udjela u tradicionalnoj češkoj tvrtki LEROS.

Kofola je preuzela sve proizvodne kapacitete i zaposlenike ovog proizvođača visoko kvalitetnih proizvoda od ljekovitog bilja i kvalitetnih prirodnih čajeva. Zajedno s Premium Rosa, koju je grupa preuzela 2017., Kofola će stvoriti novi segment koji se temelji na biljkama i autentičnim zdravim sirovinama.

Na ovotjednoj generalnoj skupštini odobrit će se financijska izvješća Grupe za 2017. godinu. Većinski vlasnik Kofole ČeskoSlovensko, tvrtka AETOS a.s., koju drži obitelj Samaras, predlaže povećanje dividende na 16,20 CZK. Izvorni prijedlog Upravnog odbora bio je 13,50 CZK po dionici.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design