HGK traži hitno očitovanje Stožera o zatvaranju ugostiteljskih objekata

In HoReCa
Konobar

Hrvatska gospodarska komora u nedjelju je zatražila hitno očitovanje Nacionalnog stožera Civilne zaštite i pojašnjenje uputa prema ugostiteljima, s obzirom da je Državni inspektorat jučer zatvorio velik broj ugostiteljskih objekata koji pripremaju hranu, iako su, tvrde ugostitelji, postupali po uputi Ministarstva turizma.

“Ovo su neizvjesna vremena u kojima pokušavamo održati krhku ravnotežu između potrebe očuvanja gospodarske aktivnosti i poštivanja zdravstvenih mjera. No, i prije nego što smo se našli u ovako izazovnoj situaciji, naglašavali smo da se u takvim pitanjima pristup treba temeljiti na dodatnoj edukaciji i prevenciji te mogućnosti da gospodarstvenici isprave nenamjerne greške”, proučio je predsjednik HGK Luka Burilović.

HGK je, naime, kontaktirala veći broj tvrtki-članica na temu nejasnih uputa prema ugostiteljima i zatražila hitno očitovanje Nacionalnog stožera Civilne zaštite kako bi se riješile nejasnoće i pronašao način kako očuvati poslovanje i radna mjesta.

Burilović je naglasio i da, za početak, upute moraju biti jasne i nedvosmislene te jednake u primjeni kod svih službenih tijela, kao i da, u uvjetima u kojima se brojna pravila mijenjaju na dnevnoj bazi, a nema vremena za izdavanje tumačenja, kažnjavanje treba biti posljednja mjera kojoj ćemo pribjeći.

„Pronalazak rješenja ovih dana je tim važniji budući da polako krećemo prema popuštanju mjera. Trebamo sjesti i pronaći kompromis, kao što je to napravljeno i s tržnicama. Svakako, zatražili smo i sastanak s državnim inspektoratom kako bismo zajedno na konstruktivan način riješili nesporazume i pronašli zakonski održivo rješenje,“ rekao je Burilović.

Glas poduzetnika: Zašto inspektori postupaju suprotno tumačenju Ministarstva turizma?

Ranije su iz udruge Glas poduzetnika upozorili da je Državni inspektorat zapečatio i na 30 dana zabranio rad preko 20 restorana iako su, ističu, sukladno uputi Ministarstva turizma kupcima izdavali hranu ispred objekata ili je donosili u automobil.

Iz inicijative navode da su jučer obaviješteni o velikom broju slučajeva zatvaranja restorana u Zagrebu, Rijeci i drugim gradovima uz obrazloženje da su izdavanjem hrane ispred objekata postupali protivno odluci Nacionalnog stožera civilne zaštite.

Napominju da su još 19. ožujka dobili službeni odgovor Ministarstva turizma koji vezano upravo za ovu situaciju glasi: “Naručitelj može naručenu hranu osobno preuzeti na pragu objekta ili u njegovoj neposrednoj blizini”.

Navode da iz Nacionalnog stožera nisu odgovorili na upit za daljnje tumačenje zašto inspektori postupaju suprotno tumačenju Ministarstva. (H)

You may also read!

Nestlé

Nestlé financijski izvještaj za 2023. bilježi stabilan organski rast od 7,2%

Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je: „Dosad nezabilježena inflacija, do koje je došlo u posljednje dvije godine,

Read More...
Zahvaljujući donaciji PBZ grupe, Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio novo dječje igralište

Zahvaljujući donaciji PBZ grupe, Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio novo dječje igralište

Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio je donaciju u iznosu od 29.012,50 eura kojom je izgradio i opremio

Read More...
King Harmony

King Harmony osvojio srebro u kategoriji Najinovativnijeg sladoleda, Ledo nagrađen i za najbolje tehničko rješenje

Na godišnjoj konferenciji Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda, King Harmony osvojio je srebro u kategoriji Najinovativnijeg sladoleda, a Ledo je

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design