Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u srijedu o nižim tromjesečnim prihodima i dobiti, najavljujući pojačanu prodaju putem Interneta s obzirom na manji broj kupaca u fizičkim trgovinama.
U tromjesečnom razdoblju zaključno sa studenim 2017. godine neto dobit švedske tvrtke smanjena otprilike za trećinu, na 3,99 milijardi švedskih kruna (506 milijuna dolara).
Prihodi koji ne uključuju PDV kliznuli su četiri posto, na 50,4 milijarde kruna.
U cijeloj financijskoj godini koja je završila u studenom 2017. H&M je zabilježio 13 posto manju neto dobit, od 16,2 milijarde kruna.
Prihodi koji ne uključuju PDV porasli su četiri posto, na 200 milijardi kruna. Iskazani u lokalnim valutama, uvećani su tri posto.
Rast od tri posto u cijeloj financijskoj godini iskazano u lokalnim valutama bio je “nedvojbeno ispod… očekivanja”, zaključio je izvršni direktor Karl-Johan Persson.
Grupa je bila fokusirana na prilagodbu poslovnog modela pojačanoj potražnji za prodajom putem Interneta i manjem broju kupaca u fizičkim trgovinama.
Persson je poručio da namjeravaju “intenzivirati” prodaju putem Interneta.
Trenutno imaju internetske trgovine u 44 zemlje a ove ih godine namjeravaju otvoriti u Indiji, Saudijskoj Arabiji i Ujedinjenim Arapskim Emiratima.
Presson je napomenuo da analiziraju portfelj fizičkih trgovina, dodajući ipak da su zaključili da još imaju “prostora za značajan rast” u nekoliko regija.
Na kraju prošlogodišnjeg studenog imali su ukupno 4.739 trgovina, uključujući franšize. Na kraju studenog 2016. godine imali su ih 4.351. (H)