Mi moramo osvijestiti kako samo zajedničkim nastojanjima, koja će budućim gostima osigurati kvalitetne i raznolike sadržaje, možemo postati destinacija poželjna ljudima veće platežne moći. Ti gosti su naravno zahtjevniji i zato bi to trebao biti i izazov i cilj svima nama koji živimo od turizma.
Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, u sklopu realizacije strateškog plana poslovanja do 2025. godine koji predviđa repozicioniranje dijela objekata u smjeru turističke ponude više dodane vrijednosti. Nakon početka rekonstrukcije hotela „Esplanade“ kojem se sa 35 milijuna kuna podiže kategorija na visoke 4 zvjezdice, započela je investicija kojom će se završiti potpuna obnova hotela Katarina.
Današnji hotel Katarina, a negdašnji Varaždin sagrađen 1971. godine kao hotel ”A” kategorije, no zbog poteškoća u poslovanju i nedovoljnog ulaganja tijekom godina hotel je spao na samo dvije zvjezdice. U samo godinu dana Jadran d.d. proveo je investiciju kompletnog uređenja hotela što je rezultiralo podizanjem kategorije na četiri zvjezdice, a investicija je i bila planirana u dvije faze od kojih je prva obuhvatila kompletno uređenje soba sa kupaonicama, hotelskih hodnika, zamjenu kompletnih instalacija hotela, ugradnju klimatizacijskog sustava i sustava vatrodojave, uređenje ulaznog prostora, bara i restorana, ugradnju sustava pametnih soba te uređenje fasade. Ukupna vrijednost prve faze investicije je 29 milijuna kuna, a financirana je dijelom iz vlastitih sredstava, a dijelom iz kredita HBOR-a kroz program kreditiranja turističkog sektora. Također, dio investicije pokriven je i bespovratnim sredstva Fonda za zaštitu prirode i energetsku učinkovitost u iznosu od 0,9 milijuna kuna.
Prije nekoliko dana započela je druga faza uređenja vrijedna 15 milijuna kuna, a obuhvaća uređenje unutarnjeg bazena sa grijanom morskom vodom, wellness centra te kongresnih dvorana. Ukupno ulaganje u drugu fazu uređenja hotela iznosi 15 milijuna kuna, a time hotel dobiva dodatne sadržaje kojim se namjerava privući goste i van turističke sezone.
”Uređenje i podizanje kategorije hotela Katarina već je i prošle sezone bitno podiglo kvalitetu turističke ponude u Selcu na što je tržište odlično reagiralo te su postignute daleko bolje poslovne performanse hotela, a drugom fazom uređenja Katarina dobiva sadržaje koji predstavljaju dodanu vrijednost hotela. Ova investicija potpuno je u skladu s usvojenim Strateškim planom razvoja do 2025. godine u kojem smo zacrtali naš rast imajući stalno na umu razvoj cijele destinacije. Jadran kao najveći gospodarski subjekt u Crikvenici postao je istinski motor razvoja cijelog kraja i to je danas valjda svima jasno. Mi moramo osvijestiti kako samo zajedničkim nastojanjima, koja će budućim gostima osigurati kvalitetne i raznolike sadržaje, možemo postati poželjna destinacija ljudima veće platežne moći. Ti gosti su zahtjevniji i zato bi to trebao biti i izazov i cilj svima nama koji živimo od turizma”, izjavio je Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadrana d.d.
Ovim ulaganjem od 15 milijuna kuna ukupne investicije Jadrana d.d. u Selce dosežu brojku od gotovo 60 milijuna kuna. Osim u hotel “Katarinu” u posljednje tri godine investiralo se u hotel “Slaven” te u kamp Selce gdje se je u podizanje kategorizacije i uređenje uložilo 44 milijuna kuna.