HPB-ovi klijenti rješavaju potrošačke sporove bez suda

In Potrošači
hpb

Povodom Svjetskog dana prava potrošača, HPB kao prva banka u Hrvatskoj klijentima ponudila alternativno rješavanje potrošačkih sporova.

HPB je prva banka u Hrvatskoj koja uvodi mogućnost da klijenti koji u neposrednom kontaktu s Bankom nisu riješili svoj prigovor odaberu jedno od tri tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova – Hrvatsku udrugu za mirenje, Centar za mirenje ili Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori.

Povodom Svjetskog dana prava potrošača, 15. ožujka, HPB je omogućila učinkovito i jeftinije rješavanje potrošačkih sporova i na taj način unaprijedila sustav zaštite potrošača. Prihvaćanjem alternativnog rješavanja sporova HPB nastoji na miran način riješiti spor s potrošačem bez pokretanja sudskog postupka čije trajanje je duže i skuplje za klijenta i Banku.

Sustavnim upravljanjem kvalitetom usluge HPB kontinuirano smanjuje broj prigovora, a najveći broj, više od 70%, rješava se unutar 24 sata, odnosno pri prvom kontaktu s klijentom. Po relevantnim istraživanjima o zadovoljstvu klijenata HPB zauzima visoko mjesto po njihovim preporukama, a još kvalitetnijom uslugom i djelotvornijim sustavom upravljanja prigovorima želimo opravdati povjerenje 600 tisuća klijenata.

You may also read!

Wall street

Svjetske burze pale, inflacija u SAD-u ne popušta

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna pale jer će zbog povišene inflacije kamate u SAD-u ostati povišene

Read More...
biam

Uspješno završeni sajmovi BIAM&ZAVARIVANJE

Nakon četiri dana uspješno su završeni bienalni poslovni sajmovi BIAM - 27. međunarodni sajam alatnih strojeva i alata i

Read More...
vito

Promicanje zdravlja na radu – primjeri dobre prakse

Udio ljudi između 15 i 64 godina u Hrvatskoj koji je radno aktivan je među najmanjima u EU. Jedan

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design